Μύθος Ζυθοποιία: Αύξηση εξαγωγών 35% το 2011

Αύξηση της τάξης του 35% των εξαγωγών της πέτυχε το 2011 η Μύθος Ζυθοποιία, μέσω της ενίσχυσης των υπαρχουσών στρατηγικών συνεργασιών της αλλά και της επέκτασής της σε νέες αγορές.

Μύθος Ζυθοποιία: Αύξηση εξαγωγών 35% το 2011
Αύξηση της τάξης του 35% των εξαγωγών της πέτυχε το 2011 η Μύθος Ζυθοποιία, μέσω της ενίσχυσης των υπαρχουσών στρατηγικών συνεργασιών της αλλά και της επέκτασής της σε νέες αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρία διεύρυνε τη δραστηριότητα της σε ακόμα περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ στην αγορά της Αυστραλίας διατήρησε και επέκτεινε την συνεργασία της με τον αποκλειστικό της διανομέα, την Premium Beverage.

Στη γερμανική αγορά προχώρησε σε σημαντική συμφωνία με το House of Beer, θυγατρική εταιρία του ομίλου Carlsberg που διαθέτει συγκεκριμένα brands του ομίλου, με παράλληλη διατήρηση των ήδη άλλων συνεργασιών.

Όπως σημειώνεται, σε ιδιαίτερα σημαντική και ισχυρή αγορά για τη Μύθος Ζυθοποιία αναδεικνύεται και η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, με τη μπύρα Mythos να διανέμεται σε μερικές από τις πιο γνωστές αλυσίδες λιανικής πώλησης όπως η TESCO και η MORISSON, με τις πωλήσεις της να διπλασιάζονται σε σύγκριση με το 2010, ενώ εκτιμάται ότι για το 2012 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί κατακόρυφα.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την εταιρία, η παρουσία της Μύθος Ζυθοποιίας εδραιώθηκε στην Κύπρο μέσω της δυναμικής συνεργασίας με τον όμιλο ΛΑΪΚΟΥ, αυξάνοντας τις πωλήσεις της μπύρας Mythos και εισάγοντας την τεχνολογία Draught Master, ενώ σε ανερχόμενες δυνάμεις αναδεικνύονται και οι αγορές της Σουηδίας και του Ισραήλ, με την τελευταία να αποτελεί την πιο πρόσφατη και εξαιρετικά υποσχόμενη συνεργασία της εταιρείας.

«Το 2011 ήταν η χρονιά που o Mythos καθιερώθηκε σε κύριες αγορές ως ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της εξαγόμενης ελληνικής μπύρας. Γεγονός που αποδεικνύει πως η μοναδικότητα της δεν έγκειται μόνο στη γεύση και υψηλή της ποιότητα αλλά και στο ό,τι αποτελεί την αγαπημένη ελληνική μπύρα τόσο των τουριστών που επισκέπτονται την χώρα μας για τις καλοκαιρινές τους διακοπές όσο και των φανατικών θαυμαστών που την απολαμβάνουν στις δικές τους χώρες. Είμαστε υπερήφανοι που σε όλο τον κόσμο οι καταναλωτές μπορούν να γευθούν λίγη από την Ελλάδα που κρύβεται μέσα στην φιάλη της» δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, Sales Director On Trade, Convenience & Exports στη Μύθος Ζυθοποιία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v