Παπουτσάνης: Προσβλέπει σε αύξηση πωλήσεων

Σε αύξηση των πωλήσεών της και κατ’ επέκταση του μεριδίου αγοράς της προσβλέπει η Παπουτσάνης για το δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Παπουτσάνης: Προσβλέπει σε αύξηση πωλήσεων
Σε αύξηση των πωλήσεών της και κατ’ επέκταση του μεριδίου αγοράς της προσβλέπει η Παπουτσάνης για το δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

Η εκτίμηση αυτή της διοίκησης στηρίζεται εν πολλοίς και στο γεγονός ότι ήδη έχουν ολοκληρωθεί συμφωνίες για νέες συνεργασίες στο κομμάτι παραγωγής προϊόντων για τρίτους και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Κατηγορία προϊόντων η οποία στο πρώτο εξάμηνο του έτους παρουσίασε σημαντική αύξηση 27% ως αποτέλεσμα των νέων συνεργασιών αλλά και της ανάπτυξης των υφιστάμενων.

Θετικά είναι τα μηνύματα και από την κατηγορία των επώνυμων προϊόντων, όπου ήδη από το πρώτο εξάμηνο καταγράφηκε αύξηση των μεριδίων και πωλήσεων των προϊόντων Παπουτσάνης στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση και το δεύτερο εξάμηνο.

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο ενισχύθηκε η θέση των προϊόντων Παπουτσάνης, με αποτέλεσμα το μερίδιο σε όγκο των στερεών σαπουνιών να αυξηθεί κατά 15,8% στο 24,47%, ενώ στις υπόλοιπες κατηγορίες η εταιρεία κατέχει το 5,68% του όγκου πωλήσεων κρεμοσάπουνων και το 1,52% αφρόλουτρων.

Σημειώνεται ότι τα προϊόντα αυτά διανέμονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσω της ΕΛΓΕΚΑ, η οποία το πρώτο εξάμηνο μείωσε τα αποθέματα που διατηρεί, με αποτέλεσμα να σημειωθεί πτώση των πωλήσεων της Παπουτσάνης προς την ΕΛΓΕΚΑ κατά 21,5%, ενώ οι πωλήσεις του διανομέα προς τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το χονδρεμπόριο αυξήθηκαν κατά 2,4%.

Στο κομμάτι των ξενοδοχειακών προϊόντων η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση με μερίδιο 60%. Τα προϊόντα της και τα προϊόντα Κορρέ διανέμονται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ωστόσο, η συγκεκριμένη αγορά παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο σημαντική πτώση λόγω της πτώσης του τουρισμού αλλά και της καθυστέρησης έναρξης της σεζόν. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία αναμένει διόρθωση της απόκλισης που σημειώθηκε κατά το πρώτο εξάμηνο, λαμβάνοντας υπόψη τις ενδείξεις των παραγγελιών του Ιουλίου που είναι ο μήνας με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία αυτή.

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν οριακά στα 7,061 εκατ. ευρώ από 7,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων σε επίπεδο ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες 253.308 ευρώ έναντι ζημιών 425.213 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2011.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι το ποσοστό των εξαγωγών κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθε σε 37% έναντι 35% το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v