Γρηγόρης Μικρογεύματα: “Άνοιγμα” στην αγορά άρτου

Το βάπτισμα του πυρός στην αγορά άρτου έχει κάνει εδώ και κάποιο διάστημα ο Γρηγόρης Μικρογεύματα, ο οποίος παράλληλα εστιάζει τις προσπάθειές του στην περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών στις αγορές του εξωτερικού.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Γρηγόρης Μικρογεύματα: “Άνοιγμα” στην αγορά άρτου
Το βάπτισμα του πυρός στην αγορά άρτου έχει κάνει εδώ και κάποιο διάστημα ο όμιλος Γρηγόρης Μικρογεύματα ο οποίος παράλληλα εστιάζει τις προσπάθειές του στην περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών στις αγορές του εξωτερικού.

Συγκεκριμένα ο όμιλος έχει προχωρήσει σε επέκταση του concept Γρηγόρης Μικρογεύματα & Coffeeright στο κομμάτι της αρτοποιίας και των γλυκών. Ήδη από τις αρχές του 2012 ξεκίνησε τη λειτουργία του, στο χώρο του ΗΣΑΠ Πειραιά, νέο κατάστημα (υπό την θυγατρική “Γρηγόρης Αχαϊκή”) το οποίο δραστηριοποιείται και στην πώληση ψωμιού, αρτοσκευασμάτων και διαφόρων γλυκών. Στόχος του ομίλου είναι η δημιουργία δύο ακόμη καταστήματων κατά τη διάρκεια της χρονιάς τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στο νέο αυτό concept.

Την ίδια ώρα ο όμιλος συνεχίζει να κοιτάζει προς το εξωτερικό, ενισχύοντας την παρουσία της στις χώρες όπου ήδη δραστηριοποιείται (Ρουμανία, Κύπρος, Αλβανία), όσο και εισερχόμενος σε νέες χώρες.

Παράλληλα, στους στόχους της διοίκησης έχει ενταχθεί η δραστική μείωση των τιμών λιανικής στα σημαντικότερα είδη πώλησης, ενέργεια που έχει αποφέρει ήδη θετικά αποτελέσματα στο δίκτυο των καταστημάτων.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς σε επίπεδο ομίλου οι πωλήσεις σε σχέση με το 2010 μειώθηκαν κατά 12% στα 32,5 εκατ. ευρώ, εξαιτίας της αρνητικής συγκυρίας αλλά και της παύσης λειτουργίας καταστημάτων των θυγατρικών του ομίλου. Τα EBITDA αυξήθηκαν 15% περίπου στα 6,7 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v