Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διάκριση της ΕΨΑ στα Famous Brands 2012

Τη δεύτερη θέση στην αυθόρμητη ψηφοφορία των καταναλωτών μεταξύ των εταιριών της ελληνικής αγοράς αναψυκτικών στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού Famous Brands κατέκτησε η εταιρία ΕΨΑ.

Διάκριση της ΕΨΑ στα Famous Brands 2012
Τη δεύτερη θέση στην αυθόρμητη ψηφοφορία των καταναλωτών μεταξύ των εταιριών της ελληνικής αγοράς αναψυκτικών στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού Famous Brands κατέκτησε η εταιρία ΕΨΑ.

Αναφερόμενος στη διάκριση ο κ. Παναγιώτης Μίλης, διευθυντής μάρκετινγκ της ΕΨΑ δήλωσε: «Η φετινή χρονιά για εμάς ήταν πολύ δραστήρια. Με τη δημιουργία των πρώτων ελληνικών αναψυκτικών με το φυσικό γλυκαντικό στέβια, καταφέραμε να διατηρήσουμε υψηλή την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και παράλληλα να προσφέρουμε στους καταναλωτές μια φυσική κι ελληνική επιλογή στο λάιτ αναψυκτικό, στηρίζοντας την αποστολή μας: παράδοση και καινοτομία. Χαιρόμαστε που οι καταναλωτές το αναγνωρίζουν και το επιβραβεύουν.»

Αναφερόμενη στη διάκριση η κ. Πένυ Τσαούτου, διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΨΑ δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που η προσήλωσή μας στις αξίες μας και η προσπάθειά μας να παράγουμε προϊόντα ποιοτικά, ελληνικά και καινοτόμα επιβραβεύεται από τους καταναλωτές για μία ακόμη φορά. Είναι ακόμη πιο σημαντικό γιατί έρχεται σε μια περίοδο που όλοι δοκιμαζόμαστε. Μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε την προσπάθεια που κρατάει ψηλά όχι μόνο το όνομα της ΕΨΑ, αλλά το ελληνικό προϊόν συνολικά στη συνείδηση και τις προτιμήσεις των ανθρώπων».

Σημειώνεται ότι τα Famous Brands προκύπτουν από ψηφοφορία των καταναλωτών. Η έρευνα διεξάγεται για έβδομη χρονιά στην Ελλάδα. Κάλυψε συνολικά 34 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και διεξήχθη για πρώτη φορά με τη μέθοδο C.A.W.I. μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll, σε συνεργασία με τη WIZZARD - From wisdom to magic και το Reputation Management Institute.

Η έρευνα εκφράζει την αυθόρμητη επιλογή της μάρκας με την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα στις επιλεγμένες κατηγορίες, χωρίς τη βοήθεια λίστας και μέχρι 3 αναφορές από τους ερωτηθέντες για κάθε κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, το 94% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τις μάρκες που διακρίθηκαν, το 92% ότι καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το 90% ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που απολαμβάνουν ανταποκρίνονται στην αξία των χρημάτων που διαθέτουν γι’ αυτά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v