Tηλεπικοινωνιακή λύση της Yuboto στη Millennium

Την τηλεπικοινωνιακή λύση Click2Call® της Yuboto ενσωμάτωσε η Millennium bank, μέσω της οποίας οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή μιας σελίδας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ζητήσουν από την τράπεζα να τους καλέσει.

Tηλεπικοινωνιακή λύση της Yuboto στη Millennium
Την τηλεπικοινωνιακή λύση Click2Call® της Yuboto, πρωτοπόρου εταιρίας ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing, προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων και λύσεων mServices, ενσωμάτωσε η Millennium bank.

H λύση επικοινωνίας Click2Call® δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή μιας σελίδας στο Facebook ή σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης να ζητήσουν από την εταιρία που το ενσωματώνει να τους καλέσει άμεσα και δωρεάν.

Επιπλέον, με τη χρήση QRCode, η λύση μπορεί να ενσωματωθεί σε έντυπο υλικό όπως έντυπες ή outdoor διαφημίσεις, υλικό POS, συσκευασίες, ενημερωτικά φυλλάδια και εγχειρίδια χρήσης.

Όπως επισημαίνεται, με τη λύση Click2Call® οι επισκέπτες της ιστοσελίδας της Millennium bank θα έχουν πλέον την ευκαιρία να ζητούν από την τράπεζα να τους καλέσει, αποφεύγοντας έτσι τόσο πιθανή αναμονή μέχρι να εξυπηρετηθούν όσο και τυχόν τηλεπικοινωνιακά κόστη. Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της Millennium bank, η οποία βασίζεται στο τρίπτυχο υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, καινοτόμα τραπεζικά προϊόντα και τεχνολογία αιχμής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v