Allianz: Ενίσχυση κερδοφορίας το 2012

Ενισχυμένη κεφαλαιακά κατά 134 εκατ. ευρώ βγήκε η Allianz Ελλάδος το 2012, ενώ φαίνεται να διατηρεί το μερίδιο αγοράς της με κύκλο εργασιών 202,5 εκατ. ευρώ σε ένα έντονα πτωτικό περιβάλλον για την ασφαλιστική αγορά.

Allianz: Ενίσχυση κερδοφορίας το 2012
Ενισχυμένη κεφαλαιακά κατά 134 εκατ. ευρώ βγήκε η Allianz Ελλάδος το 2012, ενώ φαίνεται να διατηρεί το μερίδιο αγοράς της με κύκλο εργασιών 202,5 εκατ. ευρώ σε ένα έντονα πτωτικό περιβάλλον για την ασφαλιστική αγορά.

Επίσης, οι πρώτες εκτιμήσεις για το αποτέλεσμα της χρονιάς 2012 δείχνουν ενίσχυση της κερδοφορίας σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου, αναφέρθηκε προ ημερών στις επιδόσεις της εταιρίας απευθυνόμενος στους συνεργάτες των πωλήσεων, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη του νέου έτους, όπου προέβλεψε ότι «η αγορά θα έχει αρνητικό πρόσημο και το 2013. Βρισκόμαστε μπροστά σε μία νέα αγορά που οικοδομείται από μία κοινωνία που δυσκολεύεται να βρει το βηματισμό της, λόγω των σημαντικών περικοπών σε εισοδήματα και συντάξεις». Παράλληλα τόνισε πως «η αγορά που θα έχουμε μπροστά μας την επόμενη τριετία θα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που αφήνουμε πίσω μας και αυτό νομίζω το συνειδητοποιήσαμε μέσα στο 2012 και στη δική μας αγορά, με ύφεση που ξεπέρασε για πρώτη φορά το 10%».

Απευθυνόμενος στο δίκτυο πωλήσεων, ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε ότι η Allianz Ελλάδος συνεχίζει για μία ακόμα χρονιά προσηλωμένη σε 2 άξονες ανάπτυξης. «Το Αυτοκίνητο και η Σύνταξη αποτελούν τα τελευταία χρόνια κύριους άξονες ανάπτυξης στους οποίους έχουμε επενδύσει έγκαιρα, μεθοδικά και στοχευμένα. Και το 2013 θα υλοποιήσουμε σημαντικούς σχεδιασμούς στους δύο αυτούς κλάδους, που θα μας επιτρέψουν να πρωταγωνιστήσουμε στη νέα αγορά που διαμορφώνεται σε μία κοινωνία η οποία καταναλώνει πολύ πιο ορθολογικά από χθες».

Αναφερόμενος στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά, ο κ. Παπανικολάου τόνισε: «Ο πελάτης σήμερα έχει αλλάξει, έχει διαφορετικές ανάγκες, είναι πιο απαιτητικός και ζητάει από εμάς σύγχρονη επικοινωνία. Είναι σημαντικό για εσάς, τους ανθρώπους των πωλήσεων, να μπορέσετε να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα και να προσπαθήσετε να προσεγγίσετε και να πείσετε τον πελάτη με μία διαφορετική λογική από αυτήν του χθες, να μιλήσετε με ειλικρίνεια για το προϊόν και τις λύσεις κύρους και αξιοπιστίας που προσφέρουμε». Επίσης, συμπλήρωσε: «Εμείς στην Allianz Ελλάδος προσφέρουμε σε όλους τους συνεργάτες των πωλήσεων ένα σταθερό και ασφαλές πλαίσιο συνεργασίας και συνεχίζουμε να το κάνουμε στοχεύοντας παράλληλα στη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών μας με νέους και ποιοτικούς συνεργάτες. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη του δυναμικού των πωλήσεων και στη βελτίωση της παραγωγικότητας των συνεργατών μας σε όλες τις μορφές διαμεσολάβησης».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v