Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ξεκίνησε η λειτουργία του AdReport στην Ελλάδα

Η καινοτόμος υπηρεσία AdReport που χαρτογραφεί την online διαφημιστική αγορά και καταγράφει τη διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερα από 260 websites στο ελληνικό διαδίκτυο ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα.

Ξεκίνησε η λειτουργία του AdReport στην Ελλάδα
Η καινοτόμος υπηρεσία AdReport που χαρτογραφεί την online διαφημιστική αγορά και καταγράφει τη διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερα από 260 websites στο ελληνικό διαδίκτυο ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα.

Χάρη σε ένα εξελιγμένο μηχανισμό ανίχνευσης, καταγράφονται συνεχώς όλα τα νέα διαφημιστικά μηνύματα και ακολουθεί η ταξινόμησή τους κατά διαφημιζόμενο, καμπάνια, διαφημιστική και κατά κατηγορία προϊόντος ή υπηρεσίας.

Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μια εκτενής βάση δεδομένων, από την οποία εξάγονται ταχύτατα ποικίλα χρηστικά reports.

Ήδη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν καταγραφεί 2.230 καμπάνιες από 980 διαφημιζομένους, με 4.660 διαφορετικά banners, απευθείας ή μέσω 34 διαφημιστικών εταιρειών.

Οι χρήστες του AdReport μπορούν να πληροφορηθούν τις νέες καμπάνιες που ξεκινούν κάθε μέρα, λίγα λεπτά μετά την εμφάνισή τους ή τις καμπάνιες που ξεκίνησαν σε οποιοδήποτε επιλεγμένο διάστημα.

Επίσης, μπορούν να δουν σε μια οθόνη όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» ένα site ή μια ομάδα από sites, όλους τους διαφημιζόμενους σε οποιοδήποτε site, τις καμπάνιες για τις οποίες κάνει πλάνο το κάθε media shop και το πελατολόγιο κάθε διαφημιστικής, να δουν ποιες εταιρείες διαφημίζονται σε κάθε κλάδο, ποια sites προσελκύουν την περισσότερη διαφήμιση και τις σχέσεις μεταξύ των πόλων της αγοράς (διαφημιζόμενοι, μέσα, διαφημιστικές).

Για πρώτη φορά είναι εφικτό να δει κανείς το πλήρες πλάνο μια καμπάνιας (σε ποια sites «έτρεξε», από πότε μέχρι πότε στο καθένα, όλα τα δημιουργικά της, το media shop και τη διαφημιστική κ.ά). Αντίστοιχα, για κάθε διαφημιζόμενο, μπορεί να δει όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» και αυτές που έχουν ολοκληρωθεί, σε ποια sites «ανέβηκαν» κ.ά.

Στόχος του AdReport είναι η αναλυτική ενημέρωση των συνδρομητών του και η πλήρης απεικόνιση του διαφημιστικού τοπίου, ενώ φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται η αγορά, παρέχοντας συνεχή ροή κρίσιμων πληροφοριών για την επίτευξη των στόχων των εταιρειών, που έχουν πρόσβαση σε αυτό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v