Levi’s: Βραβείο Best Creative & Campaing project

Η Levi’s κέρδισε το βραβείο "BEST CREATIVE & CAMPAIGN PROJECT" στην 5η απονομή βραβείων του περιοδικού Franchise Business.

Levi’s: Βραβείο Best Creative & Campaing project
Η Levi’s κέρδισε το βραβείο "BEST CREATIVE & CAMPAIGN PROJECT" στην 5η απονομή βραβείων του περιοδικού Franchise Business.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία, το Levi’s brand αναγνωρίστηκε ως το πιο δημιουργικό brand, λανσάροντας μερικά από τα πλέον καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα μέσα στο 2012 και συνεχίζοντας παράλληλα την παγκόσμια καμπάνια marketing, Go Forth: 

* Την περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012 παρουσιάστηκε στην Ευρώπη η συλλογή Levis Commuter Series. Η συγκεκριμένη συλλογή ρούχων σχεδιάστηκε ειδικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις του σύγχρονου ποδηλάτη της πόλης! It’s all about form, function and cycling. 

* Η συλλογή Levi’s Waste αφορά σε μια καινοτόμα σειρά denim η οποία κατασκευάστηκε από τα απορρίμματα των καταναλωτών, ειδικά ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια και δίσκους φαγητών και αντιπροσωπεύει το επόμενο κεφάλαιο στη συνεχή δέσμευση της εταιρείας για τον σχεδιασμό προϊόντων με βάση τη διατηρησιμότητα.

* Go Forth παγκόσμια στρατηγική marketing - Το επίκεντρο για τη φετινή χρονιά ήταν η παγκόσμια συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2012 η οποία χαρακτηριζόταν από ένα εκλεπτυσμένο και ιδιαίτερο look για αυτούς που ντύνονται κάθε πρωί με σκοπό. Η παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Go Forth» - κομμάτι της οποίας αποτέλεσε η χειμερινή συλλογή - απευθύνεται στους νέους και πρωτοπόρους και βασίστηκε σε μια παγκόσμια έρευνα που δείχνει ότι η νεολαία του σήμερα πιστεύει ότι είναι στο χέρι της να κάνει μια θετική διαφορά στον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v