Kraft Foods:Μετονομάζεται σε Mondelez Int.

H γνωστή στη χώρα μας Kraft Foods μετονομάζεται σε Mondelez International. To χαρτοφυλάκιο της εταιρίας. Οι σχεδιασμοί για την Ελλάδα και το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 13 εκατ. ευρώ. Τι δηλώνει ο CEO.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Kraft Foods:Μετονομάζεται σε Mondelez Int.
Και το όνομα αυτής, Mondelez. Ο λόγος για την γνωστή και στη χώρα μας Kraft Foods η οποία μετονομάζεται σε Mondelez International.

Συγκεκριμένα στις 29 Απριλίου η Kraft Foods μετονομάζεται σε Mondelez International και στην Ελλάδα σε Mondelez Hellas, αντιπροσωπεύοντας μια δυναμική παρουσία στην παγκόσμια αγορά snacking.

Η Mondelez Hellas, ως Kraft Foods και ως Jacobs Suchard παλαιότερα, έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1988, απασχολεί περίπου 550 εργαζόμενους, διατηρεί παραγωγικές μονάδες στη χώρα στηρίζοντας στην ελληνική οικονομία, και επενδύοντας σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό.

Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι το διάστημα 2009-2014 υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 13 εκατ. ευρώ, ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις της εποχής.

Το επενδυτικό πρόγραμμα αφορά κυρίως στο εργοστάσιο σοκολάτας Παυλίδη, με νέες σύγχρονες λειτουργίες, πλήρη αυτοματοποίηση των δύο γραμμών παραγωγής, βελτιστοποίηση σε χρόνο παραγωγής και σε ποιότητα παραγόμενων προϊόντων, καθώς και στη μείωση χρήσης ενέργειας και μείωση αποβλήτων. Έμφαση δίνεται στα συστήματα ασφάλειας των εργαζομένων και της παραγωγής.

Στην ελληνική αγορά μεταξύ των ισχυρών brand που προωθεί συγκαταλέγονται προϊόντα όπως: σοκολάτες Lacta, Παυλίδη, Kiss, 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη.
 
Αλμυρά snacks όπως: Fonzies, καφές JACOBS, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, Bubbaloo και καραμέλες Halls.

Όπως δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος Ελλάδας κ. Λευτέρης Χαλουλάκος, «Αν και το όνομά μας αλλάζει, η παρουσία μας στην Ελλάδα είναι ισχυρή εδώ και δύο δεκαετίες. Σήμερα, κάνουμε μια νέα αρχή σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, για τη χώρα μας και διεθνώς, αλλά βασιζόμαστε σε ισχυρές βάσεις, τα ηγετικά brands και τους ανθρώπους μας, και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να λειτουργούμε, τώρα περισσότερο από ποτέ, με προσήλωση στην ανάπτυξη και την καινοτομία, και έμφαση στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών».

Επιπροσθέτως στην ελληνική αγορά, η ένταξη της εταιρείας στην οικογένεια της Mondelez International δίνει τη δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην αναπτυσσόμενη αγορά του snacking, αλλά και αξιοποίηση του μεγάλου portfolio προϊόντων και brands που διαθέτει ο όμιλος στην Ευρώπη.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία επενδύει στην ανάπτυξη νέων προτάσεων για τον καταναλωτή, που θα διευρύνουν τη γκάμα επιλογών με ροφήματα και προϊόντα snack για όλες τις ώρες της ημέρας. Παράλληλα, νέα συστήματα logistics και διαχείρισης παραγγελιών στον τομέα Customer Service, καθώς και νέα συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων, επενδύσεις που ενδυναμώνουν την ανταπόκριση της εταιρίας στις απαιτήσεις της αγοράς.

Στον τομέα των νέων προϊόντων, για το 2013 αναπτύσσονται νέες προτάσεις από τα brands, με σκοπό να καλυφθούν ακόμη περισσότερες ανάγκες των καταναλωτών, ενώ ενσωματώνονται οι νέες οδηγίες της ΕΕ στη σήμανση των προϊόντων και των διατροφικών δεικτών.


Η Mondelez International σε αριθμούς

Η Mondelez International η οποία προέκυψε από τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της Kraft Foods Inc μετά την απόσχιση του κλάδου τροφίμων της Βόρειας Αμερική, έχει ετήσια έσοδα που ξεπερνούν τα 35 δισ. δολ. και δραστηριότητες σε περισσότερες από 80 χώρες (2012).

Η Ευρώπη αντιπροσωπεύει το 39% της δραστηριότητάς της, ενώ το 20% καλύπτει η Β. Αμερική και το 41% οι αναπτυσσόμενες αγορές. Ανά κατηγορία προϊόντων, το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων προέρχεται από τα μπισκότα (γλυκά και αλμυρά) κατά 32%, σοκολάτα 27%, καφές και ροφήματα κατά 17%, τυρί και άλλα τρόφιμα κατά 9% και τσίκλα & καραμέλα 15%.

Το χαρτοφυλάκιο της Mondelez International περιλαμβάνει ορισμένα από τα πιο δημοφιλή διεθνή brands στο χώρο του snacking (Jacobs, Cadbury, Carte Noire, Oreo, Milka, Philadelphia, Tassimo, Trident) αλλά και αγαπημένα brands στις διάφορες τοπικές αγορές, όπως τα Lacta και Παυλίδης στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v