ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναμένει 7,5 εκατ. EBITDA το 2013

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίττας» μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναμένει 7,5 εκατ. EBITDA το 2013
Την εκτίμηση ότι η υπό αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει το 2013 με 7,5 εκατομμύρια κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από το βήμα του 11ου Συνέδριου Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics που πραγματοποιείται στη χώρα μας.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίττας» μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.

Όπως τόνισε υπάρχει έλλειψη στη αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων από την Νοτιοανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη ενώ το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς υπολογίζεται σε περίπου 3 εκατομμύρια TEUs. «Θέλουμε να γίνουμε ο κυρίαρχος provider τρένων στην Νοτιανατολική Ευρώπη», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει πιάσει τις απαραίτητες προδιαγραφές που απαιτούνται.

Αναφερόμενος στην υπηρεσία εμπορικού τρένου που ξεκινά μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΝΟΣΕ σημείωσε ότι στόχος είναι η επέκτασή της υπηρεσίας σε: Πύθιο, Ορμένιο, Σόφια, Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι.


Cosco: σε συζητήσεις με πολυεθνικές

Πολλαπλές επιλογές προσφέρει πλέον το λιμάνι του Πειραιά στις πολυεθνικές εταιρείες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα για την επέκταση της δραστηριότητάς τους στην ευρύτερη περιοχή σημείωσε ο Τάσος Βαμβακίδης, εμπορικός διευθυντής της PCT -θυγατρική της Cosco- που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά.

Ο κ. Βαμβακίδης σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά προσφέρει στις εταιρείες την δυνατότητα να πετύχουν καλύτερες συνέργειες έχοντας φέρει πιο «κοντά» τις περιοχές της Κεντρικής Ευρώπης, της Βόρειας Αφρικής και της Μαύρης Θάλασσας. Ο ίδιος εξέφρασε την ελπίδα σύντομα να μπορέσει να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος μέσα στο λιμάνι, ενώ σημείωσε ότι δεσμεύεται και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αναφέρει τα ονόματα των εταιρειών με τις οποίες η Cosco βρίσκεται σε συζητήσεις προκειμένου να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας.

Ο κ. Βαμβακίδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αλλαγή του φορολογικού καθεστώτος που διευκολύνει την δραστηριοποίηση στην Ελλάδα πολυεθνικών εταιρειών που έως τώρα επέλεγαν τα λιμάνια της Κεντρικής Ευρώπης. Τέλος ο εμπορικός διευθυντής της PCT σημείωσε ότι τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται στη χώρα μας φέρνουν πολλές ευκαιρίες για τις εταιρείες του κλάδου logistics.


Πιλοτική λειτουργία τελωνείων

Να σημειωθεί ότι στην διευκόλυνση των εξαγωγών εκτιμάται ότι θα συμβάλει και η πολιτική λειτουργία των τελωνείων του Αεροδρομίου και του Πειραιά ως τις 9 το βράδυ όπως ανέφερε ο Αλέξης Σιώρης, Διευθυντής Εμπορευματικής Ανάπτυξης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Σε πρώτη φάση τα τελωνεία θα λειτουργούν μόνο για εξαγωγές ωστόσο σύντομα θα προσφέρουν και άλλες υπηρεσίες.


Κοινή διακήρυξη

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου οι εκπρόσωποι Διαμεταφορών και Logistics Ελλάδας, Βουλγαρίας, Τουρκίας, Κύπρου, Σκοπίων, Ρουμανίας και Μολδαβίας υπέγραψαν κοινή διακήρυξη με την οποία ζητούν από τις κυβερνήσεις των χωρών τους, μεταξύ άλλων και τα εξής:

-Άμεση εναρμόνιση της νομοθεσίας της ΕΕ σχετικά με μεταφορές εμπορευμάτων και logistics σε όλους τους νομούς της Περιφέρειας

- Απλούστευση των τελωνειακών διαδικασιών κατά τη διέλευση των συνόρων στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

-Ολοκλήρωση των περιφερειακών έργων υποδομής και την προώθηση των νέων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v