ΦΑΓΕ: Διπλασιασμός παραγωγής στις ΗΠΑ

Η εταιρία επενδύει ποσό άνω των 100 εκατ. δολαρίων. Η ΦΑΓΕ κατέγραψε το πρώτο εξάμηνο στις ΗΠΑ αύξηση των πωλήσεων τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία. Στην συγκεκριμένη αγορά το frozen yogurt φαίνεται να κερδίζει έδαφος έναντι του γιαουρτιού.

ΦΑΓΕ: Διπλασιασμός παραγωγής στις ΗΠΑ

Μια ακόμη επένδυση στις εγκαταστάσεις που διατηρεί στην Johnstown Industrial Park των ΗΠΑ ολοκληρώνει αυτές τις ημέρες η ΦΑΓΕ.

Πρόκειται για επένδυση άνω των 100 εκατ. δολαρίων μέσω της οποίας θα διπλασιάσει την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου της στο οποίο έχει επενδύσει ήδη 200 εκατ. δολάρια.

Στόχος αυτής της νέας επένδυσης είναι σύμφωνα με στέλεχος της ΦΑΓΕ να εξυπηρετήσει τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της σε όλη την Αμερική. Σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος η κίνηση αυτή δηλώνει τη στόχευση της εταιρείας στην αγορά της Αμερικής, χωρίς όμως να υποτιμώνται ευκαιρίες σε νέες αγορές, όπως ανέφερε ο ίδιος χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση 25,9% σε αξία και 24,5% σε όγκο. Ακόμη πιο "δυνατό" ήταν το δεύτερο τρίμηνο για την ΦΑΓΕ, οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν στις ΗΠΑ κατά 28,5% σε αξία και 23,8% σε όγκο.

Την ίδια ώρα έρευνα της αμερικανικής εταιρείας Affinnova, (σ.σ. συνεργάζεται με εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων όπως P&G, Unilever και Dannon) αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι "ανοικτοί" να αγοράσουν και άλλα προϊόντα όπως αντιγηραντικές κρέμες, οδοντόπαστες, βιταμίνες, σαπούνια για το πρόσωπο αλλά και σαμπουάν, που να έχουν ως βάσει το ελληνικό γιαούρτι.

Αφορμή για αυτή την έρευνα, έχει σταθεί η εκτίμηση που υπάρχει ότι η ανάπτυξη της κατανάλωσης ελληνικού γιαουρτιού στις ΗΠΑ (σ.σ. η αξία της αγοράς κατά το Euromonitor International ανέρχεται στα 2 δισ. δολάρια και στα 1,6 δισ. δολάρια κατά την Affinnova), επιβραδύνεται. Σύμφωνα με το Euromonitor International οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να επιβραδύνονται, καθώς το ελληνικό γιαούρτι δεν αποτελεί πλέον μια καινοτομία.

Ήδη πάντως μια εναλλακτική «χρήση» για το ελληνικό γιαούρτι που αποτελεί και καινοτομία στην αμερικανική αγορά είναι το frozen yogurt και το παγωτό με γιαούρτι, ένα προϊόν το οποίο προτιμάται κυρίως από τους άνδρες όπως διαπιστώνει η έρευνα της Affinnova.

Σήμερα στις ΗΠΑ δραστηριοποιούνται περισσότερες από 378 επιχειρήσεις (στοιχεία IBIS world), με new entry την ελληνικών συμφερόντων Chillibox. Μεταξύ των εταιρειών που έχουν ισχυρή παρουσία στην αγορά του frozen yogurt στις ΗΠΑ είναι η Pinkberry, η Yogurtland κι η Redmango, οι οποίες διαθέτουν εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων, ενώ και η Ben & Jerry's (Unilever) και η Strabucks διαθέτουν παγωτό με βάση το γιαούρτι.

Έρευνα της Statistic Brain έδειξε και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα 8 στους 10 Αμερικανούς (το δείγμα ήταν 350 άτομα) προτιμούν το fozen yogurt και μόλις 1 στους 10 (ποσοστό 8,8%) το παγωτό. Και αυτό γιατί ποσοστό 94,6% πιστεύει ότι είναι καλύτερο, για αυτό άλλωστε 1 στους 2 έχει καταναλώσει frozen yogurt τουλάχιστον μια φορά τον τελευταίο μήνα, 4 στους 10 εβδομαδιαίως και ποσοστό 4,5% καθημερινά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v