ΒΗΤΑ ΠΙ: Έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στόχος της ΒΗΤΑ ΠΙ η επέκταση των κωδικών της με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και του πελατολογίου της μέσω της ένταξης νέων μελών στο δίκτυο καταστημάτων Άριστα, προκειμένου να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους και να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά.

  • Της Αλέξανδρας Γκίτση
ΒΗΤΑ ΠΙ: Έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Πρόγραμμα μείωσης του λειτουργικού κόστους μέσω αναδιάρθρωσης των λειτουργιών της, εφαρμόζει από τις αρχές του έτους η ΒΗΤΑ ΠΙ, θυγατρική της ΕΛΓΕΚΑ.

Παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται σε στάδιο πλήρους ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και εναρμόνισης αυτών με τις γενικότερες διαδικασίες και πολιτικές που πραγματοποιούνται στον όμιλο ΕΛΓΕΚΑ. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρά επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εγκατάσταση, λειτουργία και παραμετροποίηση συστήματος CRM, δυναμικού e-shop (B2B) και ERP της εταιρείας SAP (πλήρης εφαρμογή συστήματος barcode κ.ά.)

Επίσης, πραγματοποιούνται ενέργειες σε επίπεδο εμπορικής πολιτικής έτσι ώστε να αυξηθεί ο κύκλος εργασιών της, καθώς και να επιτευχθεί κερδοφορία. Στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση των κωδικών της με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και του πελατολογίου της μέσω της ένταξης νέων μελών στο δίκτυο καταστημάτων «Άριστα», προκειμένου να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους και να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην Ελληνική αγορά.

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της περασμένης οικονομικής χρήσης οι πωλήσεις της υποχώρησαν στα 64,086 εκατ. ευρώ έναντι 90,218 εκατ. ευρώ το 2011 παρουσιάζοντας μείωση 28,97%.

Η εν λόγω μείωση του κύκλου εργασιών της ΒΗΤΑ ΠΙ σύμφωνα με τη διοίκησή της οφείλεται στη γενικότερη ύφεση της ελληνικής οικονομίας, που έχει αποφέρει τη μείωση της καταναλωτικής δαπάνης, και στην αυστηρή πολιτική αξιολόγησης και επιλογής του πελατολόγιου της εταιρίας.

Αντίστοιχα τα ΕΒΙΤDΑ ανήλθαν σε ζημιές 4,140 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,580 εκατ. ευρώ, γεγονός που οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μείωση του κύκλου εργασιών καθώς και στον περιορισμό των εσόδων από συμμετοχή προμηθευτών σε ειδικές ενέργειες προώθησης των προϊόντων της.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v