«Λοξοκοιτάζει» προς την Pepsico η Λουξ

Ολα τα σενάρια είναι ανοικτά και κλειστά, σχολιάζει ο Γ. Μαρλαφέκας της Λουξ αναφορικά με σχέδια συνεργασίας με Pepsico. Σε διαφορετική γραμμή η τελευταία. Τι συμβαίνει με το εργοστάσιο στο Λουτράκι

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
«Λοξοκοιτάζει» προς την Pepsico η Λουξ

«Έχουν υπάρξει συζητήσεις κατά το πρόσφατο παρελθόν. Όλα τα σενάρια συνεργασίας είναι ανοικτά και κλειστά συγχρόνως». Την απάντηση αυτή, που επιδέχεται πολλές ερμηνείες, έδωσε στο Euro2day.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας κ. Γιάννης Μαρλαφέκας αναφορικά με τις φήμες και τα δημοσιεύματα που θέλουν την εταιρεία του να βρίσκεται σε επαφές με την Pepsico – ΗΒΗ για εξαγορά ή συνεργασία.

Εκ διαμέτρου αντίθετη είναι πάντως η θέση - απάντηση της Pepsico – HBH. Σύμφωνα με την εταιρεία “δεν υπάρχει κανένα τέτοιο σενάριο. Η PepsiCo-ΗΒΗ συνεχίζει δυναμικά την προώθηση των επώνυμων χυμών και αναψυκτικών της”, ανέφεραν στελέχη της εταιρείας στο Euro2day.gr.

Πριν από λίγες ημέρες εξάλλου ο γενικός διευθυντής της Pepsico-ΗΒΗ, Ray Hazley, σε συνάντηση με δημοσιογράφους είχε αναφέρει: "θέλουμε να παραμείνουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα". Ο ίδιος εξέφρασε την εκτίμηση ότι σε 1-2 χρόνια η εταιρεία θα καταφέρει να ισοσκελίσει τις ζημίες που παρουσιάζει, ενώ σημείωσε «θεωρώ ότι έχουμε κάνει ότι έπρεπε να έχουμε κάνει. Δεν έχουμε άλλα πλάνα περικοπών πλέον έχουμε πολύ δυνατή βάση».

Πάντως η εταιρεία Pepsico – HBH διαθέτει μια μονάδα στο Λουτράκι η οποία μετά τη διακοπή της δραστηριότητας εμφιαλωμένου νερού που διατηρούσε στην περιοχή, είναι, σύμφωνα με πληροφορίες προς πώληση.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έχει υπάρξει ενδιαφέρον, καθώς το συγκεκριμένο ακίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως βιομηχανικό κτήριο ή έκταση να αξιοποιηθεί για τη δημιουργία άλλων χρήσεων όπως π.χ. εμπορικό κέντρο.

Από την άλλη πλευρά η ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας, η οποία έλαβε πρόσφατα μια σημαντική διάκριση στην κατηγορία «Επιχειρηματική Αριστεία» των βραβείων Made in Greece, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει την ελληνική ισχυρή απάντηση στον κλάδο των αναψυκτικών. Η Πατρινή εταιρεία έχει καταφέρει να αυξήσει τα τελευταία χρόνια τα μερίδιά της ενώ παράλληλα σημαντικές είναι και οι εξαγωγές που πραγματοποιεί.

Εδώ και τρία χρόνια προσπαθεί να υλοποιήσει επένδυση 33 εκατ. ευρώ η οποία ας σημειωθεί ότι έχει υπαχθεί και στον επενδυτικό νόμο 3299/2004. Δυστυχώς αυτό, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν έχει καταστεί δυνατό. Αιτία το υψηλό κόστος χρήματος που σε συνδυασμό με τους αργούς ρυθμούς ανταπόκρισης του ελληνικού Τραπεζικού συστήματος έχει αποτελέσει τον βασικό λόγο που η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να βρει χρηματοδότηση και να ξεκινήσει την επένδυση.

Η εταιρεία στην προσπάθεια της να ξεπεράσει αυτόν τον σκόπελο, αναζητά χρηματοδότηση στο εξωτερικό. Όπως είχε δηλώσει πρόσφατα στο Euro2day.gr ο κ. Μαρλαφέκας «Είμαστε αναγκασμένοι να αναζητούμε λύσεις από το εξωτερικό» αναφέρει ο κ. Μαρλαφέκας. «Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχουμε κάνει επαφές και συζητήσεις με αρκετά χρηματοδοτικά σχήματα του εξωτερικού και κάθε μέρα ασχολούμαστε με το ζήτημα.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου άλλωστε συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένους συμβούλους» σημειώνει ο ίδιος. «Αν δεν ευοδωθεί αυτή η λύση, το plan B είναι να αναζητήσουμε αναγκαστικά κεφάλαια από κάποιο ξένο fund, διότι η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η χρηματοδότηση και όχι η συμμετοχή στο μετοχικό σχήμα που θα υλοποιήσει την επένδυση».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v