Διπλή βράβευση για ΟΤΕ στην εξυπηρέτηση πελατών

Η Cosmote απέσπασε το βραβείο για «το καλύτερο κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της χρονιάς» και ο ΟΤΕ το αντίστοιχο για την «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».

Διπλή βράβευση για ΟΤΕ στην εξυπηρέτηση πελατών

Την 1η θέση στην κατηγορία “Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας” κατέκτησε η COSMOTE, καθώς και ο ΟΤΕ στην κατηγορία “Ομάδα Εκπαίδευσης στην Εξυπηρέτηση Πελατών”, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Πρόκειται, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, για δύο διακρίσεις που επιβεβαιώνουν τόσο την πελατοκεντρική φιλοσοφία του ομίλου και τη δέσμευσή του για διαρκή εξέλιξη, όσο και την προσπάθεια των εργαζόμενών του στην κατεύθυνση αυτή.

Τα Βραβεία διοργανώνονται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την προβολή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης και την ανάδειξη των ομάδων και των στελεχών που ξεχωρίζουν για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο συγκεκριμένο τομέα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v