Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nestlé Hellas: Επενδύσεις 30 εκατ. στην Ελλάδα

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην τοπική παραγωγή των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη χώρα. Η Nestlé λειτουργεί 4 εργοστάσια στην Ελλάδα, από τα οποία προέρχεται το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών της.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Nestlé Hellas: Επενδύσεις 30 εκατ. στην Ελλάδα

Οι κατηγορίες του εμφιαλωμένου νερού, της σοκολάτας, των μαγειρικών προϊόντων και φυσικά του καφέ αποτέλεσαν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης των μεγεθών της Nestlé στην Ελλάδα την περασμένη χρονιά. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το 2013 ήταν μια απαιτητική χρονιά για τη Nestlé στην Ελλάδα, ωστόσο κατάφερε να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της με καλύτερη διαχείριση και έμφαση στα προϊόντα και στις μάρκες της.

Για παράδειγμα, η κατηγορία του καφέ (Nescafé, Λουμίδης Παπαγάλος, Buondi, Nescafé Dolce Gusto και Nespresso), καθώς και τα συστήματα καφέ και ροφημάτων με κάψουλες συνέχισαν να αναπτύσσονται. Σημαντική άνοδο σημείωσε και η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού (Κορπή). Στην κατηγορία της σοκολάτας, τα νέα λανσαρίσματα έφεραν ανάπτυξη, ενώ η γκάμα των μαγειρικών προϊόντων (Maggi) είχε θετικά αποτελέσματα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην τοπική παραγωγή των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη χώρα. Η Nestlé λειτουργεί 4 εργοστάσια στην Ελλάδα, από τα οποία προέρχεται το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών της Nestlé Ελλάς.

Σε ότ,ι αφορά τις επενδύσεις τα τρία τελευταία χρόνια η εταιρεία υλοποίησε επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 30 εκατ. ευρώ, ενώ το πλάνο για το 2014 περιλαμβάνει επενδύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η Nestlé, η οποία στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 1.000 μόνιμους εργαζόμενους, τον περασμένο Νοέμβριο ανακοίνωσε από την Αθήνα την πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth, η οποία περιλαμβάνει και τη δημιουργία 500 ευκαιριών απασχόλησης στην Ελλάδα για νέους κάτω των 30 μέχρι το τέλος του 2016.

Σχετικά με τα αποτελέσματα του ομίλου Nestlé για το 2013, ο κ. Παύλος Κιόρτσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, δήλωσε: «Οι στοχευμένες δράσεις μας, η έμφαση στις αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων, η συνεργασία με τους πελάτες μας και ο επαγγελματισμός των ανθρώπων μας βοήθησαν την εταιρεία μας να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της για το 2013. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα, αποδεικνύοντας ενεργά ότι νοιαζόμαστε τόσο για τις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας, όσο και για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η ανεργία των νέων και η σωστή διατροφή των παιδιών μας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v