Expedia: Δημιουργεί Call Center στην Ελλάδα

Το «τεστ ντράιβ» για τη δημιουργία μεγάλου κέντρου τηλεφωνικών κρατήσεων στην Ελλάδα. Που βασίζονται οι κινήσεις του ταξιδιωτικού κολοσσού του Ίντερνετ στην ελληνική αγορά. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια.

  • του Παύλου Υψηλάντη
Expedia: Δημιουργεί Call Center στην Ελλάδα

Τις προοπτικές ανάπτυξης στη χώρα μας νέων δραστηριοτήτων με επίκεντρο τον τουρισμό αποτυπώνει η απόφαση της Expedia (ο μεγαλύτερος όμιλος online ταξιδιωτικών κρατήσεων του κόσμου) να λειτουργήσει κέντρο τηλεφωνικών κρατήσεων (call center) στην Ελλάδα.

Η Expedia διαθέτει, ήδη, γραφεία στην Αθήνα και η κίνησή της ερμηνεύεται από στελέχη της αγοράς ως «ανίχνευση εδάφους» προκειμένου να διερευνήσει τις δυνατότητες επέκτασης των δραστηριοτήτων της στην ελληνική αγορά σε επόμενη φάση.

Το κέντρο δημιουργήθηκε για λογαριασμό της Expedia από το ελληνικό γραφείο του ταξιδιωτικού οργανισμού «Discover the World». Η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και σε πρώτη φάση διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις από τη Γαλλία για κρατήσεις ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο.

«Το κέντρο δέχεται κλήσεις από τις 9 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ, σε βάρδιες, και θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο. Στελεχώνεται από Έλληνες εργαζόμενους που μιλούν άπταιστα τη Γαλλική κι έχουν προσληφθεί από την εταιρεία μας με βάση όλα όσα προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για την ασφάλιση και τις αμοιβές τους. Δεν χρησιμοποιήσαμε και ούτε πρόκειται να απασχολήσουμε στο μέλλον προσωπικό που θα "νοικιαστεί" από άλλη εταιρεία» ανέφερε μιλώντας στο euro2day.gr ο ιδιοκτήτης του γραφείου «Discover the World» στην Ελλάδα κ. Ντίνος Φραντζεσκάκης.

Η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του call center θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούνιο. Στη συνέχεια, το επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπει την αναβάθμιση της λειτουργίας του ώστε να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και από άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Ταυτόχρονα θα εμπλουτιστεί το «καλάθι» των τουριστικών προϊόντων προκειμένου να μπορούν να γίνουν κρατήσεις όχι μόνο για ξενοδοχεία αλλά και για κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων αλλά και πακέτων (package) διακοπών στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Η αναβάθμιση λειτουργίας του κέντρου θα συνδυαστεί με την πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού.

Στην εποχή της ταχύτατης εξάπλωσης της χρήσης του Ιντερνετ ακούγεται αντιφατικό μια κατ' εξοχήν εταιρεία της «νέας οικονομίας» όπως η Expedia, να αναβαθμίζει τα κέντρα τηλεφωνικών κρατήσεων που διαθέτει. Η εξήγηση ίσως βρίσκεται στο γεγονός πως χιλιάδες άνθρωποι είτε δυσκολεύονται και φοβούνται το λάθος, είτε δεν θέλουν να κάνουν οι ίδιοι τις κρατήσεις τους μέσω Ιντερνετ. Προτιμούν την προσωπική εξυπηρέτηση κι αισθάνονται ασφάλεια όταν μιλούν μ' έναν υπάλληλο ο οποίος θα ολοκληρώσει την κράτηση για λογαριασμό τους, χωρίς εκείνοι να πονοκεφαλιάζουν.

Γιατί, όμως, η Expedia αποφάσισε να δοκιμάσει τη δημιουργία ενός τέτοιου κέντρου στην Ελλάδα; «Δεν ήθελαν ένα απρόσωπο call center, αλλά ένα κέντρο που θα προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε ανταγωνιστικό κόστος. Η εταιρεία μας είχε προηγούμενη εμπειρία καθώς πριν μερικά χρόνια είχαμε δημιουργήσει και λειτουργούσαμε ένα τέτοιο κέντρο για λογαριασμό της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας Alitalia. Στην Ελλάδα, διαθέτουμε εξειδικευμένο προσωπικό κρατήσεων με άριστη γνώση ξένων γλωσσών. Έτσι, το προτείναμε στην Expedia και ξεκινήσαμε, αρχικά, με κρατήσεις από τη Γαλλία», εξηγεί ο κ. Ντ. Φραντζεσκάκης.

Η Expedia είναι ο μεγαλύτερος όμιλος online ταξιδιωτικών κρατήσεων του κόσμου με 150 ιστοσελίδες ταξιδιωτικών κρατήσεων σε περισσότερες από 70 χώρες, 60 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα, ενώ απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζόμενους σε πάνω από 30 χώρες.

Η Discover the World είναι ένας διεθνής ταξιδιωτικός οργανισμός πωλήσεων και μάρκετινγκ με ένα δίκτυο που περιλαμβάνει 85 γραφεία σε 60 χώρες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v