Neurosoft: Εκτίναξη τζίρου και κερδών το 2013

Στο 66% η αύξηση των εσόδων το 2013. Στο 1,5 εκατ. ευρώ τα EVITDA με άνοδο 228%. Άλμα 929% στα καθαρά κέρδη της εταιρίας. Οι προοπτικές και το guidance για φέτος.

Neurosoft: Εκτίναξη τζίρου και κερδών το 2013

Σημαντική αύξηση μεγεθών εμφάνισε το 2013 η Neurosoft, εταίρος του ΟΠΑΠ στο ιντερνετικό στοίχημα.

Ειδικότερα, ο τζίρος της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο του Μιλάνο διαμορφώθηκε στα 5,84 εκατ. ευρώ το 2013, έναντι εσόδων 3,52 εκατ. το προηγούμενο έτος. 

Αξιόλογη βελτίωση εμφάνισε η εταιρία και στα ακαθάριστα έσοδα, που ανήλθαν στα 2,36 εκατ. ευρώ από 1,35 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Tα ΕΒΙΤDA της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα 1,48 εκατ. από 450.000 ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 0,72 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 50.000 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η καθαρή θέση της εταιρίας στις 31 Δεκεμβρίου διαμορφωνόταν στα 1,19 εκατ. ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Νικόλαος Βασιλονικολιδάκης, τόνισε: "Οι προσπάθειες της διοίκησης να σταθεροποιήσει την υφιστάμενη πελατειακή βάση και το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, να διευρύνει τις πωλήσεις και να εξορθολογίσει τα κόστη το 2013 είχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα που οδήγησαν σε αύξηση των μεγεθών του εσόδων ομίλου, με τα έσοδα να ενισχύονται 66%, τα EBITDA κατά 228%, τα EBIT κατά 508% και τα κέρδη προ φόρων κατά 929%. Επιπλέον, η εταιρία πέτυχε αυτή την απόδοση παρά το αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη". 

Οι προοπτικές και το guidance     

Για το 2014, η Neurosoft προβλέπει εκτίναξη των εσόδων στα 9,75 εκατ. ευρώ, με υπερδιπλασιασμό των EBITDA στα 3,23 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 2,83 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει, το επιχειρησιακό μοντέλο που έχει ακολουθηθεί από το ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές αποδείχθηκε αποτελεσματικό, οδηγώντας σε θετικά EBITDA, EBIT, EBT και καθαρά κέρδη για δεύτερη χρονιά κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.

Το Δ.Σ. αποφάσισε να προχωρήσει με σταθερά και αποφασιστικά βήματα στην επέκταση της εταιρείας σε νέες γεωγραφικές περιοχές, όπως η Μέση Ανατολή και η περιοχή του Κόλπου στο factoring και το Ηνωμένο Βασίλειο στο αθλητικό στοίχημα.

Οι προοπτικές για κάθε τομέα έχουν ως εξής:

1. Αθλητικό στοίχημα

Χάρη στην αυξημένη χρήση των προϊόντων παρά τις οικονομικές συνθήκες στις αγορές των πελατών της η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα της. Επιπρόσθετα, η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνεται στην αγορά λιανικής.

2. Factoring

H Νeurosoft εδραίωσε την κυρίαρχη θέση της στην ελληνική αγορά ακόμα και μετά την συγχώνευση του τραπεζικού τομέα το 2013 και συνέχισε τις επιθετικές κινήσεις της στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρίας είναι να εδραιωθεί ως περιφερειακή δύναμη στην ανατολική Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και στην περιοχή του Κόλπου.

3. Tηλεπικοινωνίες

Η Kestrel I.S. είχε μια εντυπωσιακή χρονιά το 2013, όπου παρά την κρίση στην τοπική αγορά, κατάφερε να αναπτυχθεί και στους δύο τομείς που δραστηριοποιείται, τις υπηρεσίες πεδίου και τις λύσεις δικτύων. Η εταιρία εκτιμά ότι το 2014 θα είναι έτος σημαντικής ανάπτυξης τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στην περιοχή του Περσικού Κόλπου. 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v