«Θρίλερ» με την Αirfasttickets

H IATA απαγόρευσε στην βρετανική εταιρεία να προχωρά σε πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων καθώς υπάρχουν ανεξόφλητες υποχρεώσεις, σύμφωνα με το Travel Weekly. Διαψεύδει η εταιρία τονίζοντας πως πρόκειται για αναπροσαρμογή εγγυητικών επιστολών.

  • Του Παύλου Υψηλάντη
«Θρίλερ» με την Αirfasttickets

Σε κρίσιμο ζήτημα εξελίσσεται το θέμα που έφερε στη δημοσιότητα η έγκυρη ηλεκτρονική έκδοση Travel Weekly σύμφωνα με το οποίο η ΙΑΤΑ ενημέρωσε τις αεροπορικές εταιρείες ότι κατέταξε σε καθεστώς default το γραφείο ηλεκτρονικών κρατήσεων airfasttickets.co.uk εξαιτίας μη εξόφλησης των οφειλών του προς τις αεροπορικές εταιρείες που αφορούσαν πωλήσεις εισιτηρίων για το μήνα Μάϊο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της AirFastTickets «καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά».

Η πλευρά της AirFastTickets υποστηρίζει ότι το θέμα αφορά την αναπροσαρμογή των εγγυητικών επιστολών που ζήτησε η ΙΑΤΑ ύστερα από την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας.

Κατά πάγια πρακτική σε όλες τις χώρες, ωστόσο, η ΙΑΤΑ αναμένει την εξόφληση, σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, του ποσού που αντιστοιχεί στις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων που έχουν εκδοθεί. Αν αυτό δεν συμβεί, τότε κατατάσει σε καθεστώς default το συγκεκριμένο γραφείο και δεν του επιτρέπει να εκδίδει εισιτήρια έως ότου διευθετήσει τις οφειλές του.

Το Εuro2day.gr απευθύνθηκε στην airfasttickets στην Αθήνα ζητώντας να διευκρινίσει αν πράγματι υπήρξε επιστολή της ΙΑΤΑ προς τις αεροπορικές εταιρείες και τα διεθνή συστήματα κρατήσεων (GDS) κι αν σε αυτήν αναφερόταν ότι η ΙΑΤΑ κατατάσσει την airfasttickets σε καθεστώς default.

Από την εταιρεία μας απάντησαν πως δεν ήταν σε θέση να διευκρινίσουν το συγκεκριμένο θέμα αυτή τη στιγμή και απέδωσαν το δημοσίευμα σε παρανόηση. Επεσήμαναν, μάλιστα, πως στην ανακοίνωση της εταιρείας συμπεριλαμβάνονται όλες οι διευκρινίσεις που έλαβαν από τα κεντρικά γραφεία της airfasttickets.

Η ανακοίνωση της airfasttickets έχει ως εξής:

«Με αφορμή αναπαραγωγή δημοσιεύματος, σχετικά με την υποτιθέμενη κίνηση της ΙΑΤΑ εναντίoν της εταιρείας, για διεκδίκηση καθυστερούμενων πληρωμών ύψους 45 εκατ. ευρώ, η Airfasttickets International επισημαίνει τα ακόλουθα:

Το δημοσίευμα είναι ανακριβές, διότι καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά.

Δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.

Στη Μεγάλη Βρετανία, δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της Airfasttickets International. Παρ' όλα αυτά ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες, για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.

Ουδέποτε, πόσο μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της Airfasttickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της Airfasttickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013-2014. Με βάση το συμβόλαιο της Airfasttickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής.

Όσον αφορά τις πωλήσεις της Airfasttickets, για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ότι αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Αναφορικά με το θέμα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Airfasttickets κ. Νίκος Κοκλώνης, δήλωσε: «Τα ταμειακά διαθέσιμα της Airfasttickets υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνολικές οφειλές της εταιρείας. H Airfasttickets, με κέντρο την Ελλάδα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στη χώρα και στον υπόλοιπο κόσμο, στον Κλάδο της διακίνησης επιβατών.

Η ποιότητα των υπηρεσιών μας, σε συνδυασμό με τις χαμηλές μας τιμές, έχουν οδηγήσει την εταιρεία μας στην τιμητική θέση Νο. 3 σε όλη την Ευρώπη. Είναι πάγια θέση και πεποίθησή μας ότι στους καταναλωτές αξίζουν φθηνές και ποιοτικές διακοπές. Αυτό πράτταμε. Αυτό πράττουμε. Αυτό θα πράττουμε. Η οικονομική μας ευρωστία είναι αδιαμφισβήτητη.

Ευχαριστούμε τα εκατομμύρια των πελατών μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε για περαιτέρω καινοτόμες υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v