Folli: Οι συνέργειες με Dufry και τα σχέδια για την Juicy

Διείσδυση μέσω Dufry στη διεθνή αγορά duty free και προώθηση της Juicy Couture πανευρωπαϊκά, με πρώτο σταθμό τη βρετανική αγορά, προωθεί ο ελληνικός όμιλος.

Folli: Οι συνέργειες με Dufry και τα σχέδια για την Juicy

Νέα επιχειρηματικά σχέδια που αφορούν διεθνή επέκταση προωθεί ο όμιλος Folli Follie, έχοντας προηγουμένως ολοκληρώσει ευρεία αναδιάρθρωση σε λειτουργικό και χρηματοοικονομικό επίπεδο. Πέρα από τη σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της ομώνυμης φίρμας και της Links of London, αλλά και την ενισχυμένη παρουσία στην Ελλάδα, η διοίκηση του ομίλου θέτει σε προτεραιότητα τόσο την πανευρωπαϊκή ανάπτυξη μέσω της Juicy Couture όσο και την ανάπτυξη συνεργειών με τον ελβετικό όμιλο Dufry.

Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με την Dufry, πέρα από την εκχώρηση του 100% των ΚΑΕ, και την πρόθεση συμμετοχής στην επικείμενη ΑΜΚ του ελβετικού ομίλου, η Folli Follie έχει διεισδύσει στο διεθνές δίκτυο duty free που ελέγχει η πρώτη. Συγκεκριμένα, ο όμιλος έχει τοποθετηθεί στη Βόρεια Αμερική στα διεθνή αεροδρόμια του Σικάγου και του Σιάτλ, καθώς και στη Νότια Αμερική στα duty free της Δομινικανής Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτσολιούτσο, μέσω της Dufry o όμιλος επιδιώκει να αποκτήσει επίσης θέση σε Βραζιλία, Μεξικό, Καναδά και Ρωσία καθώς και να επεκτείνει την παρουσία του στις ΗΠΑ.

«Πιστεύουμε στην ανάπτυξη του ταξιδιωτικού εμπορίου διεθνώς και θεωρούμε μακροπρόθεσμη την επένδυσή μας στην Dufry», ανέφερε κατά τη διάρκεια της τακτικής Γ.Σ. της εταιρίας. Επίσης, στο πλαίσιο των συνεργειών που αναπτύσσονται ανάμεσα στους δύο ομίλους η Folli Follie σχεδιάζει να αναπτύξει το Ηellenic Gourmet -κατάστημα με ελληνικά προϊόντα που λειτουργεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»- δημιουργώντας ένα concept το οποίο θα μπορούσε να εγκατασταθεί σε αγορές του εξωτερικού όπου η Dufry έχει παρουσία.

Σε ό,τι αφορά τη συμφωνία πανευρωπαϊκής αντιπροσώπευσης της φίρμας Juicy Couture, ο όμιλος Folli Follie σε πρώτη φάση επικεντρώνεται στην αγορά της Βρετανίας, διεισδύοντας με shop in a shop σε μεγάλα πολυκαταστήματα της χώρας, συγκρατώντας το κόστος επένδυσης στο 1 - 1,2 εκατ. ευρώ.

Έπονται οι αγορές της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας αλλά και της Σκανδιναβίας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στην πρώτη χρήση, που θα περιλαμβάνει ένα πλήρες δωδεκάμηνο, η δραστηριότητα θα αποφέρει πωλήσεις της τάξης των 32 εκατ., ενώ στη διετία εκτιμάται ότι το ποσό αυτό θα αυξηθεί στα 60 εκατ.

Μάλιστα ο όμιλος διερευνά τέτοιου τύπου διεθνοποίηση και σε άλλα σήματα του χαρτοφυλακίου του, που έχουν βαλκανική εμβέλεια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v