ΤΝΤ Ελλάδος: Διάκριση στα «TELEPΕRFORMANCE HELLAS»

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix διεξάγεται στην Ελλάδα, για 15η συνεχή χρονιά, από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance.

ΤΝΤ Ελλάδος: Διάκριση στα «TELEPΕRFORMANCE HELLAS»
Η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ΤΝΤ Express Ελλάδος μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, επιβραβεύτηκε στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2013», όπου η εταιρεία τιμήθηκε με το Bronze Award, στο πλαίσιο ειδικής τελετής, την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix διεξάγεται στην Ελλάδα, για 15η συνεχή χρονιά, από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο. Στόχος του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.

Η αξιολόγηση των υποψηφίων βασίστηκε σε συνολικά 11 κριτήρια αναφορικά με τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων.

Η διάκριση της TNT Express Ελλάδος είναι πολύ σημαντική, καθώς επιβεβαιώνει το αποτελεσματικό και αποδοτικό μοντέλο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η εταιρεία για τους πελάτες της, μέσω του τμήματος Customer Service, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Σκοπός της TNT είναι να παρέχει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες τους και να προσφέρει συμβουλευτική πώληση, πιστή στη δέσμευσή της να ικανοποιεί τις προσδοκίες τους. Η βράβευση αποτελεί, δε, την απόδειξη για το υψηλό επίπεδο και την πελατοκεντρική φιλοσοφία του ανθρώπινου δυναμικού της, σύμφωνη με την εταιρική κουλτούρα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v