Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vivartia: «Σπάνε κοντέρ» οι πωλήσεις γιαουρτιού στην Ιταλία

Σημαντική άνοδο εμφανίζουν στην γειτονική χώρα οι πωλήσεις πέντε κωδικών της εταιρίας. Οι κινήσεις της Vivartia και η συμφωνία με την GRANAROLO. Στα 3,8 εκατ. ευρώ τα EBITDA στο πρώτο εξάμηνο.

Vivartia: «Σπάνε κοντέρ» οι πωλήσεις γιαουρτιού στην Ιταλία

Μετά τις αγορές των ΗΠΑ, της Μεγάλης Βρετανίας και της Γερμανίας, η Ιταλία αναδεικνύεται σε νέα γη της επαγγελίας για το ελληνικό γιαούρτι.

Αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από την πορεία των πωλήσεων της ΦΑΓΕ που στο εξάμηνο αυξήθηκαν σε όγκο 80,2%, όσο και από την σημαντική ανάπτυξη που καταγράφουν οι πωλήσεις των πέντε κωδικών που έχει ρίξει στη συγκεκριμένη αγορά η Vivartia.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι πωλήσεις του ελληνικού γιαουρτιού της Vivartia, το οποίο έκανε την εμφάνισή του στα σούπερ μάρκετ της γειτονικής χώρας στις 7 Απριλίου, έχουν κινηθεί πολύ πάνω από τους αρχικούς στόχους.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μόνο μέσα στο Καλοκαίρι οι πωλήσεις ήταν τέσσερις φορές πάνω από τον στόχο που είχε τεθεί αρχικά.

Υπενθυμίζεται ότι η στρατηγική συμφωνία μεταξύ της Vivartia του ομίλου MIG και της ιταλικής GRANAROLO, που ανακοινώθηκε αρχές του 2014, αφορά στο λανσάρισμα και την αποκλειστική διανομή αυθεντικού ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού και ελληνικού τυριού στις αγορές της Ιταλίας και της Γαλλίας. Τα προϊόντα παράγει η ΔΕΛΤΑ στην Ελλάδα και τα διανέμει η GRANAROLO μέσα από τα δίκτυά της.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών του ομίλου Vivartia στο εξάμηνο ο τζίρος του κατέγραψε 1% ετήσια αύξηση με αποτέλεσμα αυτός να ανέλθει στα 274,1 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα ο όμιλος ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του στους κύριους τομείς δραστηριότητας, αυξάνοντας τα μερίδια αγοράς τόσο στην αγορά του φρέσκου γάλακτος (32,8% έναντι 31,8% το πρώτο εξάμηνο του 2013) όσο και στην αγορά των κατεψυγμένων λαχανικών (62,7% έναντι 62,5% το Α' εξάμηνο 2013).

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη συνολική αγορά γαλακτοκομικών στην Ελλάδα ενισχύθηκε στο 28% (26,9% το Α' εξάμηνο 2013), ενώ στη συνολική αγορά γαλακτοκομικών και ποτών στην Ελλάδα ανήλθε στο 24,3% (23,7% το Α' εξάμηνο 2013).

Οι ενέργειες εξορθολογισμού του κόστους και βελτίωσης της αποδοτικότητας συνέτειναν στην επίτευξη θετικής λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA σε κέρδη 3,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 4,4 εκατ. ευρώ που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2013.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v