Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vivartia: Γιατί κέρδισε το στοίχημα με το «γάλα ημέρας»

Το μερίδιο της εταιρείας τον Αύγουστο του 2014 ανήλθε σε 33,1% από 28,1% το 2011, ενώ η διαφορά από τον δεύτερο παίκτη διευρύνθηκε σημαντικά. Πού διανέμεται το Φρέσκο Γάλα Ημέρας και σε ποια τιμή.

Vivartia: Γιατί κέρδισε το στοίχημα με το «γάλα ημέρας»

Ανατροπές σκηνικού στην αγορά γάλακτος φέρνει η επιστροφή των καταναλωτών στο φρέσκο γάλα το οποίο τους τελευταίους μήνες έχει διευρύνει τη διαφορά του από το γάλα υψηλής θερμικής επεξεργασίας (υψηλής παστερίωσης).

Τάση την οποία έσπευσε να εκμεταλλευτεί ο market leader του κλάδου, η ΔΕΛΤΑ, η οποία εδώ και λίγες ημέρες έχει ρίξει στην αγορά το Φρέσκο Γάλα Ημέρας, το οποίο σύμφωνα με τα στελέχη του ομίλου Vivartia ξεπουλάει μέσα σε λίγες ώρες από τα σημεία όπου διατίθεται.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, Γιάννης Αρτινός, μιλώντας σε δημοσιογράφους, το διάστημα Ιουνίου - Αυγούστου, οι πωλήσεις της κατηγορίας φρέσκο γάλα στον κλάδο κατέλαβαν το 58,8% επί των συνολικών, ενώ οι πωλήσεις στο υψηλής παστερίωσης υποχώρησαν στο 41,2%.

Σύμφωνα με τον ίδιο, με δεδομένη την κυκλοφορία νέων προϊόντων αλλά και της δυναμικής που αναπτύσσει η κατηγορία του φρέσκου γάλακτος θα συνεχίσει να διευρύνει τη διαφορά του από το υψηλής παστερίωσης.

Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο και στο μερίδιο που κατέχει η ΔΕΛΤΑ στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος.

Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία που παρουσίασαν τα στελέχη της, το μερίδιό της τον Αύγουστο του 2014 ανήλθε σε 33,1% από 28,1% το 2011, ενώ η διαφορά από τον δεύτερο παίκτη διευρύνθηκε σημαντικά.

Σε ό,τι αφορά το Φρέσκο Γάλα Ημέρας της εταιρείας, ο κ. Αρτινός ανέφερε ότι αυτήν τη στιγμή το προϊόν διανέμεται σε περιορισμένες ποσότητες στην περιοχή της Αττικής (σ.σ. 10.000 τεμάχια του 1 λίτρου) και η τιμή του διαμορφώνεται στο 1,4 ευρώ το λίτρο, δηλαδή 5-10% χαμηλότερα από την τιμή που πωλείται σήμερα το φρέσκο γάλα της ΔΕΛΤΑ διάρκειας 7 ημερών.

Όπως είπε ο κ. Αρτινός, στόχος της εταιρείας είναι να εντάξει και άλλες φάρμες στο συγκεκριμένο εγχείρημα και να επεκτείνει τη διανομή του και σε άλλες περιοχές της Αττικής. "Πιστεύουμε πως αξίζει τον κόπο η ενασχόλησή μας με αυτήν την κατηγορία", είπε απαντώντας σε ερώτηση εάν η συγκεκριμένη κατηγορία είναι κερδοφόρα.

Τόνισε ακόμη ότι η ΔΕΛΤΑ αγοράζει το 30% της ελληνικής παραγωγής γάλακτος και πρόσθεσε πως είναι από τις εταιρείες που παλεύουν για την υιοθέτηση του ελληνικού σήματος στα προϊόντα.

Εκτός από την ελληνική αγορά, σχέδια υπάρχουν και για την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό, με απώτερο στόχο το 30% των εσόδων της να προέρχεται από τις διεθνείς αγορές μέσα στην επόμενη τριετία.

Ήδη όπως είπε ο κ. Αρτινός, οι εξαγωγές αναπτύσσονται με ρυθμούς 60%. Ειδικότερα, και σε ό,τι αφορά την κατηγορία του "ελληνικού γιαουρτιού" στην ιταλική αγορά, μέσα σε διάστημα τεσσάρων μηνών η ΔΕΛΤΑ, η οποία συνεργάζεται με την Granarolo, κατέκτησε, με μόλις 5 κωδικούς, μερίδιο 17,4%. Την ίδια ώρα, προχωρά και η κατασκευή του εργοστασίου στο Αμπού Ντάμπι.

Σε ό,τι αφορά την εξαγορά του 43% της ΜΕΒΓΑΛ ο κ. Αρτινός υπογράμμισε ότι βούληση της Vivartia είναι να ολοκληρώσει την εξαγορά, ενώ αναμένει την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη συγκέντρωση θα απασχολήσει την Ολομέλεια της Ανεξάρτητης Αρχής στις 4 Νοεμβρίου, οπότε και έχει ορισθεί να εξετασθεί η συγκέντρωση και ο φάκελος που έχει κατατεθεί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v