Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκδήλωση από την Epsilon Net για τους συνεργάτες της

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και η νέα πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης PYLON της Epsilon Net, η οποία -σύμφωνα με την εταιρία- θα της δώσει τη δυνατότητα να διεισδύσει σε νέες, κάθετες αγορές (λιανική, εστίαση, ξενοδοχεία, υπηρεσίες).

Εκδήλωση από την Epsilon Net για τους συνεργάτες της

Ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση συνεργατών της Epsilon Net που διοργανώθηκε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα στις 20 και 29 Οκτωβρίου, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η συγκεκριμένη εκδήλωση της Epsilon Net διέθετε ίσως μεγαλύτερο ειδικό βάρος από άλλες χρονιές, καθώς σε αυτήν παρουσιάστηκε και η νέα πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης PYLON. Το νέο αυτό λογισμικό, εκτός των πρωτοποριακών καινοτομιών που παρουσιάζει σε επίπεδο τεχνολογίας, θα δώσει τη δυνατότητα στην Epsilon Net να διεισδύσει σε νέες, κάθετες αγορές (λιανική, εστίαση, ξενοδοχεία, υπηρεσίες) πέραν των ήδη καταξιωμένων λύσεων για λογιστικά γραφεία και για μισθοδοσίες επιχειρήσεων.

Στην ομιλία του ο πρόεδρος της εταιρίας κ. Ιωάννης Μίχος, στάθηκε σε σημεία-κλειδιά που η εταιρία είχε προβλέψει στην αρχή της οικονομικής κρίσης για τον κλάδο της πληροφορικής και ανάλογα αντέδρασε με τη στρατηγική της ανάπτυξης και της καινοτομίας ως διέξοδο. Οι επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής, έρευνα και ανάπτυξη, προσωπικό και υποδομές ήταν μερικές από τις σημαντικές κινήσεις που τα τελευταία χρόνια ακολούθησε η εταιρία για τις οποίες επήλθαν και σημαντικές βραβεύσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επίσης, στρατηγικής σημασίας κίνηση αποτελεί και η περαιτέρω ενίσχυση του πανελλαδικού δικτύου συνεργατών της Epsilon Net μιας και το δίκτυο της εταιρίας θα παραμείνει βασικός συνοδοιπόρος στη νέα πορεία της, όπως επισήμανε η γενική διευθύντρια κ. Βασιλική Αναγνώστου. Και οι δύο στις ομιλίες τους επισήμαναν ότι η Epsilon Net συνεχίζει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις.

Το τέλος της εκδήλωσης περιλάμβανε την καθιερωμένη απονομή βραβείων σε συνεργάτες του δικτύου της Epsilon Net που διακρίθηκαν για την τεχνογνωσία τους, την εξυπηρέτηση και διαχείριση παραπόνων των πελατών τους, τις πωλήσεις, ενώ βραβεία απονεμήθηκαν στον κορυφαίο και τον καλύτερο νέο συνεργάτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v