Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Coca Cola 3E: «Χάνει» το σήμα της Tuborg

Την αντιπροσώπευση της soda θα αναλάβει από την 1η Ιανουαρίου 2015 η Μύθος Ζυθοποιία. Πλέον η Coca Cola έχει ρίξει όλο το βάρος της στην τοποθέτηση και προώθηση της δικής της σόδας, Schweppes.

Coca Cola 3E: «Χάνει» το σήμα της Tuborg

Ανακατατάξεις στην αγορά των αναψυκτικών και απώλεια μεριδίου στην Coca Cola 3E φέρνει η απόφαση του ομίλου Carlsberg να σταματήσει τη συνεργασία της με την Coca Cola 3Ε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr η Coca Cola 3E χάνει από την 1η Ιανουαρίου 2015 την παραγωγή και διανομή της soda Tuborg -ανήκει στον όμιλο της Carlsberg-, την οποία αναλαμβάνει ο ελληνικός βραχίονας του δανέζικου ομίλου, η Μύθος Ζυθοποιία, η οποία ως γνωστόν συγχωνεύεται με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία (Fix).

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται ότι θα έχει άμεση επίπτωση στα μερίδια της Coca Cola 3E, και αυτό γιατί η σόδα Tuborg κατέχει μερίδιο 2% στην εγχώρια αγορά αναψυκτικών, το οποίο η Coca Cola 3E θα απωλέσει.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Coca Cola 3E έχει ενημερωθεί για την εξέλιξη αυτή εδώ και αρκετό διάστημα, ενώ επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, πιθανότατα πριν κλείσει ο μήνας.

Πάντως η Coca Cola 3E γνωρίζοντας ότι από την 1η Ιανουαρίου χάνει την παραγωγή και τη διανομή της Tuborg έχει ρίξει όλο το βάρος της στην τοποθέτηση και προώθηση της δικής της σόδας (Schweppes), το μερίδιο της οποίας πάντως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι μόλις 0,2%.

Η ανακοίνωση της Coca- Cola Τρία Έψιλον

Σε ανακοίνωσή της, η εταιρία επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ, τονίζοντας ότι προχωρά σε δυναμική υποστήριξη της σειράς προϊόντων Schweppes. Όπως αναφέρει: 

«Επενδύοντας ακόμη περισσότερο στην κατηγορία των mixers, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, η κορυφαία ελληνική εταιρία μη αλκοολούχων ποτών, εστιάζει στη σειρά προϊόντων Schweppes, κορυφαίων διεθνώς αναψυκτικών που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιό της.

Διαθέσιμα σε 4 διαφορετικές γεύσεις, Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Τonic, τα Schweppes αποτελούν την πιο διευρυμένη προϊοντική πρόταση στην κατηγορία των mixers στην Ελλάδα. Οι δυνατότητες που προσφέρει η σειρά στο mixing, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην προώθηση της κατηγορίας αυτής, αποτελούν τη βάση για την επένδυση από την εταιρία στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας.

Τα αναψυκτικά Schweppes, σύμβολο αυθεντικότητας από το 1783 και κορυφαίο προϊόν στην κατηγορία τους διεθνώς, έχουν κερδίσει επάξια την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η διαδρομή τους ξεκίνησε όταν ο Jacob Schweppe τελειοποίησε την μέθοδο προσθήκης ανθρακικού ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Η καινοτομία του προϊόντος συνεχίστηκε όταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1870, τα Schweppes Tonic Water και Ginger Ale, προστέθηκαν στην γκάμα των προϊόντων. Η συνέχεια ήταν εξίσου δυναμική. Από τότε μέχρι και σήμερα, οι κλασικές γεύσεις του Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Tonic, παραμένουν η πρώτη επιλογή αποτελώντας την καλύτερη πρόταση mixing.

Η σειρά Schweppes ανήκει στην The Coca-Cola Company και βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το 2012. Σημειώνεται ότι η εταιρία θα διαθέτει τα προϊόντα Tuborg Soda και Tuborg Tonic μέχρι και τις 31/12/2014, οπότε ολοκληρώνεται η συμφωνία συνεργασίας με την Carlsberg, στην οποία ανήκουν τα συγκεκριμένα σήματα.

«Με τη σειρά των Schweppes, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει ακόμη περισσότερο τη δέσμευσή της να δημιουργεί και να μοιράζεται με όλους τους Έλληνες μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα. Αυτή την αξία αναγνωρίζουμε στα Schweppes και αυτή την εμπειρία επιθυμούμε να προσφέρουμε. Στόχος μας είναι και στην Ελλάδα να αποτελέσουν συνώνυμο των mixers και πρώτη επιλογή σε κάθε περίσταση», δήλωσε σχετικά η Αντιγόνη Παγουλάτου, Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola Τρία Έψιλον».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v