Με ρυθμό αύξησης 2,8% σε επίπεδο δ' τριμήνου και 3,2% σε επίπεδο έτους (2014) έτρεξαν τα έσοδα του βελγικού ομίλου Delhaize στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην οποία εκτός των αγορών της Ρουμανίας και της Σερβίας περιλαμβάνεται και η ελληνική αγορά, όπου ο όμιλος έχει παρουσία μέσω της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Χθες ο βελγικός όμιλος ανακοίνωσε ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2014, τα έσοδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν 2,8% (+4% στις ίδιες συναλλαγματικές ισοτιμίες) στα 832 εκατ. ευρώ, αν και σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων κατεγράφη πτώση 2,2% η οποία αποδίδεται στο δύσκολο καταναλωτικό περιβάλλον σε Ελλάδα και Σερβία.
Για το σύνολο του 2014, τα έσοδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν 3,2% στα 3,1 δισ. ευρώ (+4,3% σε ίδιες συναλλαγματικές ισοτιμίες), κυρίως ως αποτέλεσμα της επέκτασης του δικτύου στην Ελλάδα και στη Ρουμανία.
Πάντως και σε επίπεδο έτους, κατεγράφη πτώση 1% σε ό,τι αφορά τον συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων.
Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2014 ο όμιλος αριθμούσε 308 σημεία στην Ελλάδα, έναντι 281 στο τέλος του 2013, ενώ στη Ρουμανία, το δίκτυο καταστημάτων στις 31/12/2014 αριθμούσε 410 σημεία, από 296 στο τέλος του 2013.
Ο όμιλος Delhaize ανακοίνωσε χθες για τη χρήση του 2014 συνολικές πωλήσεις 21,4 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,7% και οργανική ανάπτυξη +2,6%. Η πορεία του τζίρου του επηρεάστηκε από την άνοδο 6,6% των πωλήσεων στις ΗΠΑ, από τη μείωση 3% των πωλήσεων στο Βέλγιο και από την αύξηση 3,2% των εσόδων σε Ελλάδα και Ρουμανία, που αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις μειωμένες πωλήσεις στη Σερβία.