British Airways: Πυκνώνει τις πτήσεις στην Ελλάδα

Την υψηλή ζήτηση για ταξίδια Βρετανών στην Ελλάδα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί η αεροπορική εταιρεία. Δεύτεροι καλύτεροι πελάτες της Αθήνας, μετά τους Αμερικανούς, οι Άγγλοι. Γιατί αναμένεται μεγάλη αύξηση τουριστών φέτος.

British Airways: Πυκνώνει τις πτήσεις στην Ελλάδα

Ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα η βρετανική αεροπορική εταιρεία British Airways καθώς εντάσσει από φέτος στο πρόγραμμα δρομολογίων της επιπλέον τέσσερις δημοφιλείς προορισμούς στη χώρα μας (Κω, Ρόδο, Κέρκυρα, Ηράκλειο), ενώ, ταυτόχρονα, αυξάνει τις πτήσεις της προς τη Μύκονο και τη Σαντορίνη.

Η βρετανική εταιρεία πετάει στην Ελλάδα από το 1928 και από το 1932 πραγματοποιεί τακτικές πτήσεις, συμπληρώνοντας φέτος 84 χρόνια.

Συνυπολογίζοντας την ισχυρή παρουσία της στα δρομολόγια από Αθήνα και την επαναφορά των θερινών πτήσεών της από Θεσσαλονίκη, η British Airways θα πραγματοποιεί φέτος 55 προγραμματισμένες πτήσεις την εβδομάδα, προσφέροντας περισσότερες από 10.000 θέσεις στις γραμμές μεταξύ Ελλάδας και Αγγλίας.

Στο θερινό πρόγραμμα δρομολογίων της η Β.Α. θα πραγματοποιεί δύο πτήσεις την εβδομάδα προς Κω και Ρόδο και τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα προς Κέρκυρα και Ηράκλειο.

Ταυτόχρονα, αυξάνει τις πτήσεις προς Μύκονο και Σαντορίνη. Πιο συγκεκριμένα θα πετά έξι φορές την εβδομάδα προς Μύκονο και πέντε φορές την εβδομάδα προς Σαντορίνη από τα αεροδρόμια Heathrow και London City.

Η βρετανική εταιρεία θα συνδέει, επίσης, το Λονδίνο με τη Θεσσαλονίκη με τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα από το αεροδρόμιο Gatwick.

Γραμμή «φιλέτο»

Οι Άγγλοι, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», είναι οι δεύτεροι καλύτεροι πελάτες της ελληνικής πρωτεύουσας μετά τους Αμερικανούς. Τα στοιχεία εξηγούν, παράλληλα, σε μεγάλο βαθμό την απόφαση της British Airways να προσθέσει περισσότερους ελληνικούς προορισμούς στο πρόγραμμά της και να πυκνώσει τα δρομολόγιά της προς χώρα μας.

Την ίδια στιγμή η Β.Α. επιχειρεί να επωφεληθεί από την υψηλή ζήτηση που καταγράφεται στην αγγλική αγορά για διακοπές στην Ελλάδα, καθώς πολλοί Άγγλοι στρέφονται από πέρυσι στη χώρα μας εξαιτίας των προβλημάτων στους προορισμούς της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Επιπλέον, θέλουν να επωφεληθούν από την αύξηση της αγοραστικής δύναμής τους εξαιτίας της ισχυροποίησης της βρετανικής στερλίνας έναντι του ευρώ που έχει ως αποτέλεσμα να είναι φθηνότερα γι' αυτούς τα ταξίδια στις χώρες της Ευρωζώνης.

Οι Άγγλοι ταξιδιώτες, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου της Αθήνας, ήταν 286.244 το 2010, αλλά το 2013 (και παρά τα ρεκόρ που κατέγραφε ο ελληνικός τουρισμός) μειώθηκαν σε 244.434 επισκέπτες. Όμως, το 2014 πραγματοποίησαν ένα εντυπωσιακό «come back» φθάνοντας τους 323.692 βρετανούς ταξιδιώτες.

Η γραμμή Αθήνα-Λονδίνο αποτελεί ένα από τα φιλέτα της ελληνικής αγοράς αερομεταφορών. Το 2014 ταξίδεψαν από το Λονδίνο στην Αθήνα συνολικά 978.168 επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 19,4% σε σχέση με το 2013.

Την ίδια χρονιά η British Airways μετέφερε από το Λονδίνο στην Αθήνα συνολικά 397.838 επιβάτες (+11% σε σχέση με το 2013).

Την τριετία 2011-2013 η συρρίκνωση των δρομολογίων στη γραμμή Αθήνας-Λονδίνου αποτυπώθηκε στη μείωση κατά 24,4% των διαθέσιμων θέσεων.

Όμως, μόλις σε μια χρονιά (2014) καλύφθηκε το μεγαλύτερο μέρος τους αφού οι διαθέσιμες θέσεις αυξήθηκαν 21,4% σε σύγκριση με το 2013.

Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα επιβατών που πραγματοποιεί καθημερινά το αεροδρόμιο της Αθήνας, το 46% των ταξιδιωτών στη γραμμή Αθήνα-Λονδίνο είναι αλλοδαποί που διαμένουν στο εξωτερικό, ενώ το 5% είναι αλλοδαποί που διαμένουν στην Ελλάδα.

Οι μισοί ταξιδιώτες της γραμμής Αθήνα-Λονδίνο είναι Έλληνες. Πιο συγκεκριμένα, το 27% των επιβατών είναι Έλληνες που μένουν στην Ελλάδα, ενώ το 22% είναι Έλληνες που διαμένουν στο εξωτερικό.

Οι περισσότεροι επιβάτες (41%) ταξιδεύουν μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου για διακοπές ή τουρισμό, ενώ το 20% για επαγγελματικούς λόγους.

Κατά μέσο όρο κλείνουν το ταξίδι τους δυο μήνες πριν πετάξουν και προτιμούν να κάνουν την κράτηση απ' ευθείας μέσω των ιστοσελίδων των αεροπορικών εταιρειών (66%), γραφείων ταξιδίων (12%) και «μηχανές» κρατήσεων ή ταξιδιωτικούς ιστότοπους (12%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v