Folli: «Τρέχουν» τα μεγέθη και στο α' τρίμηνο

Ανοδικές πωλήσεις σε Ελλάδα και το εξωτερικό καταγράφει ο όμιλος, που αναμένει ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση στην εσωτερική αγορά το επόμενο διάστημα, λόγω τουρισμού. Εξετάζει τη συμμετοχή του και στη νέα εξαγορά της Dufry.

Folli: «Τρέχουν» τα μεγέθη και στο α τρίμηνο

Αντίθετα στο ρεύμα κινούνται οι επιδόσεις του ομίλου Folli Follie και στο α' τρίμηνο του 2015, τόσο στο εξωτερικό όσο και στην εγχώρια αγορά, όπου ο κλάδος των πολυκαταστημάτων φαίνεται να υπεραποδίδει.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Folli Follie, κ. Τζώρτζη Κουστολιούτσου, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα της χρήσης 2014, παρά την αβεβαιότητα, ο όμιλος συνεχίζει να κινείται θετικά –ακόμη και στο αδύναμο εμπορικά α' τρίμηνο του 2015- ενώ αναμένει θετικότερες επιδόσεις τους επόμενους μήνες λόγω της έλευσης τουριστών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις του κλάδου των πολυκαταστημάτων του ομίλου (Attica και Factory Outlet), ενώ στο εξωτερικό η αγορά της Ασίας εμφανίζει διψήφιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων στο α' τρίμηνο του 2015 και ακολουθούν τα Βαλκάνια με εντυπωσιακότερη την επίδοση της Ρουμανίας όπου κατά το α' τρίμηνο της χρήσης εμφανίζει αύξηση πωλήσεων κατά 35%-40%. Παρά τις θετικές ενδείξεις, ωστόσο, ο κ.Κουτσολιούτσος δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «η συμφωνία με τους Ευρωπαίους εταίρου θα πρέπει να επιτευχθεί το συντομότερο δυνατό», ώστε η οικονομία να εισέλθει σε μια πορεία ομαλότητας.

Σε ότι αφορά το 2014, οι επιδόσεις του ομίλου ανά κλάδο αλλά και ανά γεωγραφική περιοχή ήταν θετικές. Ειδικότερα, στον τομέα της χονδρικής ενδυμάτων παρουσιάστηκε αύξηση πωλήσεων κατά 28,7% λόγω και της προσθήκης των πωλήσεων της Juicy Couture στην Ευρώπη. Ωστόσο και σε ομοειδή βάση οι πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση κατά 15,5%.

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση κατά 15% ενώ στα Βαλκάνια κατά 16% το 2014. Ο τομέας πολυκαταστημάτων απέδωσε αυξημένες πωλήσεις κατά 12,7% -λόγω προσθήκης νέων σημείων Attica- και κατά 8,3% σε συγκρίσιμη βάση. Παρά τα θετικά αποτελέσματα της χρήσης ωστόσο ο όμιλος προσανατολίζεται στο να προτείνει τη μη διανομή μερίσματος στους μετόχους, αλλά αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής κεφαλαίου.

Πέραν των σταθερών επενδύσεων – ύψους 25-30 εκατ. ετησίως- για την επέκταση δικτύου κυρίως στο εξωτερικό όπου πραγματοποιείται περίπου το 75% του κύκλου εργασιών του ομίλου, η διοίκηση της Folli Follie εξετάζει το ενδεχόμενο ενίσχυσης των επενδύσεων της στον τομέα του ταξιδιωτικού εμπορίου, συμμετέχοντας κεφαλαιακά στη νέα κίνηση εξαγοράς της World Duty Free από την Dufry.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την πώληση των ΚΑΕ στην Dufry, ο όμιλος Folli Follie διατήρησε μειοψηφικό ποσοστό συμμετοχής της τάξης του 4% στον ελβετικό όμιλο. Συμμετείχε μάλιστα πέρυσι στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Dufry (με αφορμή την εξαγορά της Nuance) κατά το ποσό των 53 εκατ. ευρώ.

Σ'αυτή τη φάση πάντως, ο όμιλος δεν έχει αποφασίσει αν θα ασκήσει πλήρως ή μερικώς το δικαίωμα του να συμμετάσχει στο νέα συμφωνία της Dufry (η οποία την καθιστά παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς με μερίδιο 25% και εκτιμώμενες πωλήσεις της τάξης των 8,3 δισ. ευρώ).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v