Με σημαντικά κέρδη, σε επίπεδο μεριδίου, έκλεισε η περσινή χρονιά για τη Barilla Hellas, η οποία μπορεί να "είδε" τον τζίρο της να μειώνεται, ωστόσο η πτώση ήταν οριακή 1,18% και αποδίδεται κυρίως στην ένταση των προσφορών. Τα "κέρδη" σε επίπεδο μεριδίων, επιβεβαίωσε και ο Claudio Colzani, CEO του ιταλικού ομίλου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου Barilla για τη χρήση του 2014.
Όπως είπε ο ίδιος, ο όμιλος Barilla κατάφερε να ενισχύσει το μερίδιό του στην Ελλάδα από το 27% που ήταν στην αρχή της κρίσης στο 29% το 2014, ενώ σημείωσε ότι η περαιτέρω ενίσχυση των μεριδίων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ιταλικό όμιλο. Ο Claudio Colzani, ήταν σαφής σε αυτό.
"Να είστε βέβαιοι ότι θα παραμείνουμε στην Ελλάδα και θα αυξήσουμε τα μερίδιά μας, ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί", δήλωσε ο ίδιος απαντώντας σε ερώτηση για το πως προετοιμάζεται το group σε ενδεχόμενο Grexit. « Δεν είμαστε εκεί (εννοώντας στην Ελλάδα) για ένα χρόνο ή για πέντε χρόνια. Και δεν είμαστε εκεί μόνο για να βγάλουμε λεφτά. Είμαστε παρόντες, λόγω των Ελλήνων καταναλωτών και λόγω του ό,τι έχουμε πετύχει τα τελευταία χρόνια", δήλωσε ο ίδιος.
Μπορεί ο κ. Colzani να δηλώνει ότι ο όμιλος δεν είναι στην Ελλάδα "μόνο για να βγάζει λεφτά", ωστόσο για μια ακόμη χρονιά ο ιταλικός όμιλος είδε την εν Ελλάδι θυγατρική του να εμφανίζει κέρδη 3,674 εκατ. ευρώ (-38,15% σε σχέση με το 2013), τζίρο 72,554 εκατ. ευρώ και να δίνει μέρισμα στη μητρική 2,33 εκατ. ευρώ.