Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Forthnet: Νέα αύξηση στη συνδρομητική βάση

Ενισχύει τη συνδρομητική της βάση παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον η Forthnet που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου. Στα 182,8 εκατ. τα έσοδα εξαμήνου, στα 29,2 εκατ. ευρώ το προσαρμοσμένο EBITDA.

Forthnet: Νέα αύξηση στη συνδρομητική βάση

Αύξηση 2% στις συνολικές συνδρομές, 5,9% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play και 5,5% σε συνδρομητές Nova σε ετήσια βάση ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2015 η διοίκηση της Forthnet

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο «στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 τα βασικά μεγέθη της εταιρείας παρουσίασαν ανάλογη επίδοση με αυτή του πρώτου τριμήνου. Η συνδρομητική μας βάση συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, παραμένουμε συντηρητικοί και εστιάζουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης». 

Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 364,7 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,9%, σε σχέση με το 2 ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της εταιρίας στα ελληνικά νοικοκυριά.

Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 η εισηγμένη εταιρία παρέμεινε ο κορυφαίος εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος, ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU αυξήθηκαν κατά 0,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 641,9 χιλιάδες.

Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,5% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 509,1 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο εξάμηνο του 2015, ανήλθε στα 182,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Τα προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό έσοδα, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, μειώθηκαν κατά 6,9%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο εξάμηνο κατά 3,1 εκατ. ευρώ.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα 90,8 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, είναι στο επίπεδο του -8,1%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 2ο τρίμηνο κατά 1,2 εκατ. ευρώ.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου εξαμήνου του 2015 ανήλθαν στα 29,2 εκατ. ευρώ, έναντι 32,3 εκατ. του 1ου εξαμήνου του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Ιούνιο του 2015 ανέρχεται σε 325 εκατ. ευρώ.

Πρόσφατες Εξελίξεις

Το Β’ Τρίμηνο του 2015 η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας για δύο ακόμα σεζόν (μέχρι και τη σεζόν 2016-2017) με τη διοργανώτρια αρχή του εγχώριου πρωταθλήματος μπάσκετ ανδρών (ΕΣΑΚΕ), μέσω της οποίας θα συνεχίσει να μεταδίδει σε αποκλειστική βάση, τους αγώνες 12 ομάδων από τις 14 που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα, συμπεριλαμβανομένου και του Παναθηναϊκού.

Η Forthnet βραβεύθηκε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει από τον ετήσιο, διεθνώς αναγνωρισμένο, διαγωνισμό Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2014, με το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία «Telephone Response άνω των 50 εκπροσώπων». Πρόκειται για μία διάκριση που επιβεβαιώνει το σεβασμό στον πελάτη και την προσήλωσή μας στη διαρκή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης.

Η Nova, συνεπής στη στρατηγική της για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και πρωτοποριακής εμπειρίας θέασης, δημιούργησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το κανάλι Nova Star Wars HD. Σε συνεργασία με τα στούντιο της Disney και της Fox, πρόβαλε τις 6 επικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας Star Wars, καθώς και ντοκιμαντέρ, αφιερώματα και συνεντεύξεις από τους δημιουργούς των ταινιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v