Interamerican: Στοχεύει στην πλήρη ψηφιακή λειτουργία έως το 2020

Η εταιρία έχει πραγματοποιήσει βήματα που αφορούν σε δημιουργία και λειτουργική ενσωμάτωση ψηφιακών εφαρμογών. Κατά την τελευταία 5ετία, οι σχετικές επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ.

Interamerican: Στοχεύει στην πλήρη ψηφιακή λειτουργία έως το 2020
Η INTERAMERICAN μετασχηματίζεται κατά την τελευταία πενταετία σε ψηφιακό ασφαλιστικό οργανισμό, με γνώμονα την αντίληψη ότι ο έλεγχος του κόστους και η βιώσιμη ανάπτυξη στις ασφαλιστικές δραστηριότητες θα καθοριστεί, κυρίως, από τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Κατά την τελευταία πενταετία, οι σχετικές επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ.
Τομείς εστίασης της ψηφιακής κατεύθυνσης της εταιρείας αποτελούν:

- οι πελάτες, με κατά προτεραιότητα τεχνολογική υποστήριξη της ασφάλισης και ποιοτικό αποτέλεσμα εξυπηρέτησης σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες,
- τα δίκτυα πωλήσεων, για τη βελτίωση των παραγωγικών αποτελεσμάτων με τη χρήση της τεχνολογίας και τη διεύρυνση των δυνατοτήτων διαχείρισης πλήθους πελατών,
- η συνεχής ανάλυση και αξιοποίηση των δεδομένων σε συνδυασμό με τη χωρίς όρια διαχείριση big data,
- η μείωση του λειτουργικού κόστους, με συνεπαγόμενο το όφελος για τους πελάτες στον έλεγχο των ασφαλίστρων,
- η αναβάθμιση και εγκατάσταση νέων συστημάτων ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η INTERAMERICAN έχει πραγματοποιήσει βήματα που αφορούν σε δημιουργία και λειτουργική ενσωμάτωση πρωτοποριακών ψηφιακών εφαρμογών, όπως είναι τα συστήματα:

• OnE (Operations 'n' Excellence), η ενιαία πλατφόρμα για τις λειτουργίες έκδοσης συμβολαίων και αποζημίωσης όλων των κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων.
• i-Care, για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ταχύτητας διαχείρισης των αιτημάτων αποζημιώσεων Ζωής και Υγείας.
• Genius, για ένα πιο δυναμικό και αντικειμενικό underwriting - εκτίμηση κινδύνου σε Ζωή και Υγεία.
• 360° Customer View, με MDM και CRM πλατφόρμες για έλεγχο διασφάλισης ποιότητας δεδομένων και υπηρεσίες προς τους πελάτες, αντιστοίχως.
• Enterprise Datawarehouse και εργαλεία-τεχνικές για Fraud Detection, που έρχονται να ολοκληρώσουν φέτος τη μεγάλη επένδυση στον τομέα των data.

 Η εταιρεία, εξάλλου, είναι η πρώτη που εισήγαγε και ανέπτυξε την απευθείας ψηφιακή πώληση ασφαλειών με την Anytime (από το 2006), αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Η INTERAMERICAN βασίζει στην ψηφιακή τεχνολογία καινοτόμες πρωτοβουλίες της στο επίπεδο του σχεδιασμού ασφαλιστικών προϊόντων νέας αντίληψης. Παράδειγμα αποτελεί η ευρύτατη χρήση της τηλεματικής στην Οδική Βοήθεια, ενώ νέες προτάσεις της εταιρείας πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα, μοναδικές στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Στο επίπεδο των συνεργασιών, η εταιρεία τροφοδοτεί μεγάλα πρακτορεία με την ψηφιακή εμπειρία της μέσω της διασύνδεσης (interfaces) με τις ψηφιακές υποδομές της, επιζητώντας τη βέλτιστη συνεργασία», επισημαίνει ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής εργασιών.

Τα 13 συνολικά βραβεία που έχει κατακτήσει για τις ψηφιακές εφαρμογές και τα λειτουργικά συστήματά της η INTERAMERICAN στον θεσμό κύρους Business IT Excellence Awards, κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αποδεικνύουν ότι η εταιρεία έχει ανοίξει τον δρόμο για το επιχειρησιακό μοντέλο του μέλλοντος στις ασφαλιστικές δραστηριότητες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v