Συμμετοχή της Καλλιμάνης στη γερμανική έκθεση Anuga

Τιμώμενη χώρα της φετινής διεθνούς διοργάνωσης, που προσέλκυσε 160.000 εμπορικούς επισκέπτες από 192 χώρες, ήταν η Ελλάδα, με κεντρικό μήνυμα «Invest in Taste».

Συμμετοχή της Καλλιμάνης στη γερμανική έκθεση Anuga

Το παρών με δικό της περίπτερο έδωσε η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ και στη φετινή 33η Διεθνή Έκθεση ANUGA, τη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως, που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στη Γερμανία. Τιμώμενη χώρα της φετινής διεθνούς διοργάνωσης, που προσέλκυσε 160.000 εμπορικούς επισκέπτες από 192 χώρες, ήταν η Ελλάδα, με κεντρικό μήνυμα «Invest in Taste». 

«Ο ελληνικός κλάδος τροφίμων είναι από εκείνους που αντιστάθηκαν στη μακρόχρονη οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα μας και σημείωσαν έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, κυρίως χάρη στην ποιότητα των ελληνικών προϊόντων, την υψηλή διατροφική τους αξία καθώς και στο μεράκι και τη σκληρή δουλειά των Ελλήνων παραγωγών και επιχειρηματιών», δηλώνει η Ντίνα Καλλιμάνη, Εντεταλμένη Σύμβουλος της εταιρίας. «Ως εκ τούτου, η παρουσία της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στη φετινή ANUGA μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει».

Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στο περίπτερο της εταιρίας προβλήθηκε η σειρά κατεψυγμένων αλιευμάτων της εταιρίας με βάση προϊόντα ελληνικής ελευθέρας αλιείας και ιχθυοκαλλιέργειας καθώς και η εξαγωγική σειρά της Greek Home Flavours. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο εξαγωγικές σειρές συγκέντρωσαν το έντονο ενδιαφέρον των εμπορικών επισκεπτών της Ευρώπης και της Β. Αμερικής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v