Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Creta Farms: Στα €8,49 εκατ. τα EBITDA στο 9μηνο

Οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 78,6 εκ. € εμφανίζοντας αύξηση 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Creta Farms: Στα €8,49 εκατ. τα EBITDA στο 9μηνο
Η Creta Farms παρά το δυσχερές κλίμα κατάφερε και αυτό το τρίμηνο να επιτύχει αύξηση των πωλήσεων της με ταυτόχρονη αύξηση του μεριδίου αγοράς.

Κατά την τρέχουσα περίοδο οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 78,6 εκ. € εμφανίζοντας αύξηση 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 78,3 εκ. € την περίοδο του 2015 και 76,2 εκ. € την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ήτοι αυξημένα κατά 3%. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα μεγέθη του 2014 περιελάμβαναν και αποζημίωση απώλειας πωλήσεων λόγω της πυρκαγιάς, ο κύκλος εργασιών του 2015 αυξήθηκε κατά 6,2%.

Δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας.

Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 8,49 εκ. €, έναντι 9,46 εκ. € το 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 8,62 εκ. € για την περίοδο 1/1-30/9/2015 έναντι 9,4 εκ. € την αντίστοιχη περίοδο του 2014, απόρροια των αυξημένων λειτουργικών δαπανών εφοδιαστικής, πωλήσεων και διαφήμισης.

Κατά την περίοδο του 2015 η αγορά των αλλαντικών ανακάμπτει και κυμαίνεται ανοδικά με ποσοστό 2,5% (στοιχεία IRI). Η εταιρεία συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς στα σούπερ μάρκετ το οποίο ανέρχεται σε 29,7% τον Οκτώβριο 2015, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την πρώτη θέση που κατέχει.

Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο, χάρη:

- Στη νέα πρωτοποριακή σειρά Εν Ελλάδι Mini, το μοναδικό "Meat snack" που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς Εν Ελλάδι, μέσα σε διάστημα μόλις 2 μηνών από το λανσάρισμά της (Σεπτέμβριος 2015).

- Στα νέα καινοτόμα λανσαρίσματα, με πιο σημαντικό το «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Φιλέτο Κοτόπουλο Ψητό».

Ο κος Εμμανουήλ Δομαζάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου του έτους, αναμφισβήτητα βαίνουν επηρεασμένα από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και από το σοκ της επιβολής περιορισμών ροής κεφαλαίων. Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητα μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία με τις πωλήσεις να κυμαίνονται περι τα AU $31 εκατ. ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3%.»

Ο κος Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε επίσης: «Παρά το δυσμενές 3ο τρίμηνο, όπου όλοι βιώσαμε τις συνέπειες των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v