Τι απαντά η ΔΕΗ για την πυρκαγιά στου Ζωγράφου

Αποκοπές δεν γίνονται σε πελάτες που είτε είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό τιμολόγιο, είτε αποδεδειγμένα χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, είτε έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση οφειλών και την τηρούν, τονίζει η ΔΕΗ. Τι λέει για την πυρκαγιά σε διαμέρισμα στου Ζωγράφου.

Τι απαντά η ΔΕΗ για την πυρκαγιά στου Ζωγράφου

Απαντήσεις αναφορικά με την πυρκαγιά σε διαμέρισμα στου Ζωγράφου χωρίς ρεύμα, με θύμα έναν 67χρονο πολίτη δίνει με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ

Οπως αναφέρει η επιχείρηση, «με την κοινωνική ευαισθησία που την διακρίνει, προέβη σε ενδελεχή έρευνα μετά το τραγικό συμβάν με την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε διαμέρισμα που βρίσκεται στην οδό Αμφιγενείας 4 στην περιοχή του Ζωγράφου.

Από την έρευνα προέκυψαν τα εξής:

Πρώτον, η υπ' αριθμ. παροχή 1-08061610-01 που ηλεκτροδοτούσε το συγκεκριμένο διαμέρισμα ήταν κομμένη από 3 Απριλίου 1997. Επιπλέον είχε αφαιρεθεί και ο μετρητής λόγω πολλαπλών παραβιάσεων.

Δεύτερον, ο συμβαλλόμενος πελάτης μέχρι το 1997 ήταν ο κ. Αποστολίδης Ι. Σήμερα στο πληροφορικό σύστημα του ΔΕΔΗΕΕ η παροχή εμφανίζεται σαν «κομμένη χωρίς πελάτη».

Κατόπιν αυτών, η ΔΕΗ ΑΕ διαψεύδει κατηγορηματικά το περιεχόμενο σημερινών δημοσιευμάτων, τα οποία, προβάλλοντας δήθεν κοινωνική ευαισθησία, χωρίς καμία τεκμηρίωση ή διασταύρωση στοιχείων, δυσφημίζουν την Εταιρία.

Επισημαίνεται ότι αποκοπές δεν γίνονται σε πελάτες που είτε είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό τιμολόγιο, είτε αποδεδειγμένα χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, είτε έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση οφειλών και την τηρούν.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v