Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κέρδη 36 εκατ. ευρώ για την Ergo το 2015

Τα παραγωγικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο εταιρικών εκδηλώσεων που πραγματοποίησε η ERGO Ασφαλιστική με αφορμή το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς σε κεντρικά ξενοδοχεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Κέρδη 36 εκατ. ευρώ για την Ergo το 2015

Με σημαντικές επιτυχίες κλείνει το 2015 για την ERGO, οι οποίες αποτελούν αφετηρία για το δυναμικό ξεκίνημα της νέας χρονιάς με υψηλούς στόχους και οφέλη για τους ασφαλισμένους.

Το 2015 η κερδοφορία της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 36 εκατ. ευρώ και η παραγωγή ασφαλίστρων, ενισχύθηκε κατά 2% στα 140 εκατ. ευρώ, όταν το σύνολο της αγοράς στις γενικές ασφαλίσεις υποχώρησε κατά 8%. Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, ενίσχυσαν τη θέση της ERGO στην Ελληνική αγορά και επέτρεψαν στη διοίκηση της εταιρίας να βελτιώσει τις παροχές στο δίκτυο των συνεργατών της και τους πελάτες της, ανανεώνοντας προς όφελος τους την προσφορά της για δωρεάν παροχή check up στους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου.

Τα παραγωγικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο εταιρικών εκδηλώσεων που πραγματοποίησε η ERGO Ασφαλιστική με αφορμή το κλείσιμο της προηγούμενης χρονιάς σε κεντρικά ξενοδοχεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, παρουσία Συνεργατών της εταιρίας από όλη την Ελλάδα, διευθυντικών στελεχών, αντασφαλιστών και εκπροσώπων συνεργαζόμενων εταιριών.

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην εκδήλωση ο CEO της ERGO Ελλάδας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, που επισφραγίζουν μια πολυετή κερδοφόρο πορεία, ενώ εκτενή αναφορά έκανε στις προκλήσεις της ασφαλιστικής αγοράς που έχουν επίκεντρο την ψηφιοποίηση των εργασιών. "Digitalization είναι η λέξη που θα πρέπει να θυμόμαστε από εδώ και πέρα και θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον μας", τόνισε ο κ. Κοκκάλας, καλώντας τους Συνεργάτες της Εταιρίας να προετοιμαστούν για το μέλλον "που θα είναι ψηφιακό και σε επίπεδο επικοινωνίας και σε επίπεδο πώλησης".

Ο CEO της ERGO Ελλάδας εκτίμησε ότι τα περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς είναι μεγάλα και αναδεικνύουν το ρόλο της διαμεσολάβησης για την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή. "Αξιοποιώντας το πλεονέκτημα της χαμηλής ασφαλισιμότητας στη χώρα μας, το δίκτυο της Εταιρίας καλείται να θέσει το ασφαλιστικό προϊόν στις προτεραιότητες του Έλληνα", κατέληξε ο κ. Κοκκάλας. Η ERGO έχει αναβαθμίσει την τεχνολογική της υποδομή προσφέροντας υπηρεσίες που διευκολύνουν τόσο τους συνεργάτες όσο και τους
πελάτες της.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v