Κωτσόβολος: Αναμένει αύξηση πωλήσεων 5%

H Κωτσόβολος κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας.

Κωτσόβολος: Αναμένει αύξηση πωλήσεων 5%

Η Κωτσόβολος συνεχίζει να επενδύει στο δίκτυο καταστημάτων της, βελτιώνοντας την εικόνα τους και την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ενημέρωσε για την πορεία της εταιρείας, με βάση το επενδυτικό της πλάνο, αλλά για την αγορά.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε, τόσο στο πλαίσιο του ανοίγματος του νέου καταστήματος στο Περιστέρι, όσο και της πρόσφατης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου της DixonsCarphone στην Ελλάδα, που αποτελεί μία έμπρακτη ένδειξη της εμπιστοσύνης της μητρικής εταιρείας στην πορεία και στην ανάπτυξη της Κωτσόβολος στη χώρα.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης του Τύπου, αναφέρθηκε στο επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, όπως διαμορφώνεται μέσω της ανανέωσης των καταστημάτων. H Κωτσόβολος κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, που αριθμεί 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 3 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία.

«Η τρέχουσα οικονομική χρήση που ολοκληρώνεται στα τέλη Απριλίου αναμένεται να κλείσει με απόλυτη επιτυχία για την Κωτσόβολος, με τις πωλήσεις του δικτύου των καταστημάτων της αυξημένες περίπου κατά 5%, ενώ σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία οι προβλέψεις δείχνουν καθαρά κέρδη άνω των 5 εκατ. ευρώ.

Αυτό θεωρείται σημαντικό επίτευγμα δεδομένου ότι η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά είχε καταγράψει σημαντικό τζίρο, λόγω του προγράμματος της Ψηφιακής Σύγκλισης και του προγράμματος της Ψηφιακής Μετάβασης (Digea). Επίσης, η μέχρι τώρα πορεία έχει συνοδευτεί από σημαντικότατη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες δραστηριοποίησης. Όλες αυτές οι επιτυχίες έχουν ως βάση αναφοράς την ικανοποίηση των πελατών μας, αφού κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σημειώσαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα καταστήματα, αλλά και μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας, καθώς στοιχεία φανερώνουν πως σε ποσοστό 94% δηλώνουν από 'Ικανοποιημένοι' έως 'Πολύ Ικανοποιημένοι'. Επιπλέον, αυξήσαμε το προσωπικό μας σε ποσοστό 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ καταστήσαμε νέο ρεκόρ στις εσωτερικές μετρήσεις ικανοποίησης των εργαζομένων μας. Όλα τα παραπάνω μας γεμίζουν ικανοποίηση και αισιοδοξία, και συνεχίζουμε δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση, παραμένοντας σταθεροί στη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας», δήλωσε ο Ανδρέας Αθανασόπουλος.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v