Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Coca-Cola HBC: Στo 1,32 δισ. ευρώ τα καθαρά έσοδα το α' τρίμηνο

Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε σταθερός, εμφανίζοντας βελτίωση σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία. Για καλό ξεκίνημα στη νέα χρονιά κάνει λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Coca-Cola HBC: Στo 1,32 δισ. ευρώ τα καθαρά έσοδα το α τρίμηνο

Χαμηλότερα κατά 2,7% ήταν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις του ομίλου της Coca Cola HBC το α' τρίμηνο, τα οποία διαμορφώθηκαν στο 1,317 δισ. ευρώ, ενώ σταθερός παρέμεινε ο όγκος πωλήσεων, καταγράφοντας βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων στις ανεπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, εμφάνισε καλές επιδόσεις σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, σημαντική βελτίωση σημείωσαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξανόμενα κατά 2,0%. Αρνητικό αντίκτυπο στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις είχαν τα υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών καθώς και το ισχυρό ευρώ.

Στις ανεπτυγμένες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,7% ενώ συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων μας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες και τις χώρες, οδηγώντας σε συνολική αύξηση 1,9%, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση. Οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων μας εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία.

Στις αναδυόμενες αγορές, ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων με τη σημαντική συνδρομή της Νιγηρίας, η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μας μειώθηκαν με χαμηλότερο ρυθμό από αυτόν της αγοράς που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεών μας συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας.

 

Α' Τρίμηνο

Α' Τρίμηνο

%

 Όμιλος

2016

2015

Μεταβολή

Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)

439,6

439,0

0,1%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.)

1.317,0

1.353,3

-2,7%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)

3,00

3,08

-2,6%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€)

3,00

2,94

2,0%

 

 

 

 

 Αναπτυγμένες αγορές

 

 

 

Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)

132,0

135,7

-2,7%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.)

534,5

554,6

-3,6%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)

4,05

4,09

-1,0%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€)

4,05

4,04

0,2%

 

 

 

 

 Αναπτυσσόμενες αγορές

 

 

 

Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)

81,1

79,6

1,9%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.)

224,1

228,5

-1,9%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)

2,76

2,87

-3,8%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€)

2,76

2,81

-1,8%

 

 

 

 

 Αναδυόμενες αγορές

 

 

 

Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)

226,5

223,7

1,3%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.)

558,4

570,2

-2,1%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)

2,47

2,55

-3,1%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€)

2,47

2,32

6,5%

Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Η χρονιά ξεκίνησε καλά, με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%.

Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις ανεπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση. Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες, ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά».

 

*** Αναλυτικά τα αποτελέσματα της Coca Cola επισυνάπτονται στη στήλη "Συνοδευτικό Υλικό"

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v