Praktiker: Πάνω από 100.000 επισκέπτες την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Κατά την εβδομάδα 23-28 Μαΐου, οι πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματα της Praktiker είχαν την ευκαιρία -μεταξύ άλλων- να συμμετάσχουν σε ειδικές ενέργειες που διοργανώθηκαν εντός καταστημάτων.

Praktiker: Πάνω από 100.000 επισκέπτες την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ρεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε για μια ακόμη χρονιά η Praktiker Hellas κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς, σύμφωνα με την εταιρεία, περισσότεροι από 100.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά σε έναν θεσμό που τα τελευταία τρία χρόνια, διοργανώνεται από την εταιρεία με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Κατά την εβδομάδα 23-28 Μαΐου, οι 100.000 πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματα της Praktiker είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ειδικές ενέργειες που διοργανώθηκαν εντός καταστημάτων, να απολαύσουν ειδικές προσφορές και προνόμια με κάθε αγορά, αλλά και να λάβουν μέρος σε ειδικό διαγωνισμό για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης στα καταστήματα Praktiker.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, κληρώθηκαν 70 τυχεροί νικητές, καθένας από τους οποίους κέρδισε μια δωροεπιταγή Praktiker αξίας €100

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas, Γιάννης Σελαλμαζίδης, (φωτ.) δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας και με αυτή την εβδομάδα επισφραγίστηκε για ακόμη μία φορά. Μας τιμά και μας χαροποιεί το αποτέλεσμα της αξιολόγησής μας από τους πελάτες μας και μας γεμίζει με δύναμη για το μέλλον ώστε να διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα της εξυπηρέτησής μας, των υπηρεσιών και των προϊόντων μας.».

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), Frank Thibaut δήλωσε: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά & τιμή που για τρίτη συνεχή χρονιά, όλες οι αξίες που πρεσβεύει το ΕΙΕΠ για ακόμα μεγαλύτερη προάσπιση των μεθόδων που προωθούν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών από τις ελληνικές επιχειρήσεις, βρίσκουν έναν μεγάλο σύμμαχο στην εταιρεία Praktiker Hellas. Η διαρκής επικοινωνία των εταιρειών τόσο με το προσωπικό που τις στελεχώνει όσο και με το καταναλωτικό κοινό συντελεί στη διατήρηση του υψηλού επιπέδου που απαιτείται στην εξυπηρέτηση των πελατών και μπορεί να αποδώσει ουσιαστικά και θετικά αποτελέσματα στη λειτουργία μιας επιχείρησης».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v