ΑΒ: Στηρίζει το πρόγραμμα «Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας»

Η εταιρία δίνει την ευκαιρία σε πέντε μαθητές Λυκείου εργαζομένων της να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του ΟΠΑ «Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας», μέσω του οποίου θα συμμετάσχουν για δύο εβδομάδες σε εκπαιδευτικές επιχειρηματικές δραστηριότητες.

ΑΒ: Στηρίζει το πρόγραμμα «Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζει για έβδομη συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) , με στόχο να δώσει τη δυνατότητα στα παιδιά των εργαζομένων της να έρθουν πιο κοντά στον επιχειρηματικό κόσμο.

Στο πλαίσιο αυτό, δίνει φέτος την ευκαιρία σε πέντε παιδιά εργαζομένων της να συμμετέχουν σε αυτήν την πρωτοποριακή πρωτοβουλία.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, μαθητές Λυκείου παρακολουθούν για δύο εβδομάδες διαλέξεις από καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά και ομιλητές από το χώρο των επιχειρήσεων. Παράλληλα, τα παιδιά συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά επιχειρηματικά παιχνίδια και στην ανάλυση επιχειρηματικών περιπτώσεων. Με τον τρόπο αυτό, μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά και να φτιάχνουν επιχειρηματικά πλάνα.

Τα παιδιά που μπορούν να λάβουν συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι μαθητές Λυκείου με καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας και επιλέγονται με βάση τα αποτελέσματα του τεστ δεξιοτήτων που διεξάγει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Δημήτρης Αρτικόπουλος, Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων και Οργανωσιακής Ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος: «Σε μια περίοδο που η επιχειρηματικότητα στη χώρα μας πλήττεται, είναι πολύ σημαντικό να επενδύσουμε στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουμε τους μελλοντικούς πρωτοπόρους του επιχειρείν. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, στηρίζοντας διαχρονικά την επιμόρφωση του προσωπικού της, δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά των εργαζομένων της να παρακολουθήσουν το "Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Γιατί στην ΑΒ Βασιλόπουλος πιστεύουμε στους ανθρώπους και τους παρέχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουν».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v