Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Profile: Μείωση κερδών, αύξηση τζίρου στο εξάμηνο

Στα 4,39 εκατ. αυξήθηκε ο τζίρος της Profile το πρώτο εξάμηνο, με τα κέρδη μετά φόρων να διαμορφώνονται στα 272.000 ευρώ. Αισιόδοξη για τη συνέχεια η διοίκηση της εταιρίας.

Profile: Μείωση κερδών, αύξηση τζίρου στο εξάμηνο
Με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,6% έκλεισε το α' εξάμηνο του τρέχοντος έτους ο όμιλος Profile Software παρά την υφιστάμενη οικονομική συγκυρία, που εξακολουθεί να επηρεάζει τις εγχώριες πωλήσεις. Στο ίδιο διάστημα, ο όμιλος συνέχισε να ενισχύει την επιτυχημένη παρουσία του στο εξωτερικό με νέες συνεργασίες, διεύρυνση του πελατολογίου και ανάπτυξη νέων λύσεων. Συγκεκριμένα, ο όμιλος εμπλούτισε σημαντικά τις λύσεις που αναπτύσσει με νέα λειτουργικότητα και νέες εκδόσεις, ενώ υπέγραψε σημαντικές συμφωνίες με πελάτες του εξωτερικού, κυρίως σε Μέση Ανατολή και Ηνωμένο Βασίλειο.

Οπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε σε €4,39 εκατ., από €4,08 εκατ. κατά το α' εξάμηνο του 2015. Τα Κέρδη προ Αποσβέσεων, Τόκων και Φόρων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €1,33 εκατ., έναντι €1,34 εκατ. το α' εξάμηνο πέρυσι. Η μικρή μείωση αποδίδεται στις αυξημένες δαπάνες προώθησης πωλήσεων, καθώς και έρευνας & ανάπτυξης, στο πλαίσιο της διεθνοποίησης του Ομίλου. Παρόλα αυτά, το περιθώριο EBITDA διατηρείται στα ικανοποιητικά επίπεδα του 30,4%, έναντι 32,7% στο αντίστοιχο διάστημα του 2015, γεγονός που οφείλεται στην αυξημένη συνεισφορά των ίδιων προϊόντων στον κύκλο εργασιών, καθώς και σε νέους πελάτες από αγορές του εξωτερικού.

Τα αυξημένα χρηματοοικονομικά κόστη, που οφείλονται κυρίως σε συναλλαγματικές διαφορές από απαιτήσεις σε ξένα νομίσματα, αλλά και στη χρηματοδότηση των επενδύσεων του Ομίλου, οδήγησαν σε μείωση των κερδών προ φόρων σε €169 χιλ. από €454 χιλ., το α' εξάμηνο του 2015, ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε €272 χιλ. από €516 χιλ. πέρυσι.

Το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου συνεχίζει να υλοποιείται, προσανατολισμένο στην ανάπτυξη νέων αγορών και προϊόντων, μέσω της περαιτέρω στελέχωσης και της σύναψης εμπορικών συνεργασιών κυρίως στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, της Ασίας, της Ελβετίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Κεντρικής Αμερικής.

Τα ίδια κεφάλαια αυξήθηκαν σε €16,91 εκατ., έναντι €16,69 εκατ. στις 31/12/2015 και €16,25 εκατ. στις 30/06/2015. Ο δείκτης ξένων προς ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκε στο ικανοποιητικό 1,07x. Η αύξηση έναντι του 0,73x της 31/12/2015, οφείλεται σε υποχρεώσεις προς προμηθευτές για τις επενδύσεις του Ομίλου, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει πλέον εξοφληθεί. Αντίστοιχα, ο δείκτης γενικής ρευστότητας διαμορφώθηκε στο 1,36x, έναντι 1,83x στις 31/12/2015.

Σε επίπεδο μητρικής, για τη συγκεκριμένη περίοδο ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα €4,95 εκατ., το EBITDA σε €1,67 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά φόρων σε €734 χιλ.

Οι ενέργειες του ομίλου για στοχευμένη διείσδυση στις διεθνείς αγορές παρουσιάζουν αποτελέσματα, ενισχυόμενες και από τη συνεχή παρουσίαση νέων προϊόντων, που αυξάνουν τις διαθέσιμες επιλογές, προσελκύοντας νέους πελάτες στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αμερικής, σημειώνει η εταιρία. Η διεθνής αναγνώριση για τις λύσεις της Profile Software διευρύνεται με πρόσφατη την ανάδειξη του συστήματος IMSplus ως «Best Wealth Management Platform 2016» από το Corporate Vision και του FMS.next ως «Most Innovative Banking Payments Solutions Provider – EMEA 2016» από το CFI.co FinTech Awards.

Η Profile Software συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του καταρτισμένου ανθρώπινου δυναμικού της και στην εξειδικευμένη παρουσία της στις χώρες που δραστηριοποιείται, διοργανώνοντας στοχευμένες εκδηλώσεις και συμμετέχοντας σε σημαντικά κλαδικά συνέδρια του εξωτερικού στην Αγγλία, Ελβετία, Αφρική, Μέση Ανατολή και Ασία.

Δεδομένης της μέχρι τώρα αποτελεσματικότητας των σχεδιασμών της, η διοίκηση της Profile Software, παραμένει αισιόδοξη για την επίτευξη των επόμενων στόχων της, με επίκεντρο την αύξηση των μεγεθών της, μέσω νέων επενδύσεων και περαιτέρω ενίσχυσης της διεθνούς παρουσίας της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v