H&M: Ανέβασε στροφές στο γ' τρίμηνο

Κατά 15% ενισχύθηκαν οι πωλήσεις στο εννεάμηνο και κατά 29% στο γ' τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης για την ελληνική θυγατρική της σουηδικής πολυεθνικής αλυσίδας ένδυσης. Ο όμιλος προετοιμάζει το λανσάρισμα «ενός ή δύο νέων brands».

H&M: Ανέβασε στροφές στο γ τρίμηνο

Εντυπωσιακό rebound στο γ' τρίμηνο της χρήσης της στην ελληνική αγορά πραγματοποίησε η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης, γεγονός που ευνόησε συνολικά το εννεάμηνο αποτέλεσμά της.

Συγκεκριμένα, στο διάστημα 1 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου (υπενθυμίζεται ότι η ελληνική θυγατρική ακολουθεί την οικονομική χρήση της μητρικής της, η οποία εκτείνεται από την 1η Δεκεμβρίου έως την 30ή Νοεμβρίου) πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 30% σε σουηδικές κορόνες και κατά 29% σε ευρώ.

Σε απόλυτους αριθμούς, οι πωλήσεις της περιόδου ανήλθαν σε 500 εκατ. σουηδικές κορόνες από 386 εκατομμύρια το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Στο συγκεκριμένο διάστημα του 2016, η εταιρία πρόσθεσε δύο καταστήματα στην ελληνική αγορά (σε Κρήτη και Βέροια), τα οποία ωστόσο δεν πρόφτασαν να επιφέρουν σημαντική ενίσχυση στις πωλήσεις της.

Έως την ολοκλήρωση του α' εξαμήνου της χρήσης η αλυσίδα στην Ελλάδα αναπτυσσόταν με χαμηλότερους ρυθμούς (+8% οι πωλήσεις), οι οποίοι υπερκεράστηκαν στο γ' τρίμηνο. Ως εκ τούτου στο εννεάμηνο της χρήσης (1η Δεκεμβρίου 2015 έως 31η Αυγούστου 2016) οι πωλήσεις της ανήλθαν στο 1,365 δισ. σουηδικές κορόνες έναντι 1,195 δισεκατομμυρίων το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, αυξημένες κατά 15% σε ευρώ (κατά 14% σε σουηδικές κορόνες).

Μέσα στο εννεάμηνο, η εταιρία δημιούργησε τρία νέα σημεία πώλησης και έκλεισε ένα. Παράλληλα, η εταιρία εγκαινίασε το ηλεκτρονικό κατάστημα της φίρμας της για την ελληνική αγορά, ενώ τον Σεπτέμβριο επεκτάθηκε στην Κύπρο με πρώτο σημείο στη Λευκωσία.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M διαθέτει κι άλλες αλυσίδες ένδυσης, και ακολουθεί μακροπρόθεσμη στρατηγική, να εμπλουτίζει την παρουσία του ανά αγορά με την προσθήκη και νέων αλυσίδων.

Πέραν του υφιστάμενου πλάνου ανάπτυξης, στο οποίο σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνεται και η Ελλάδα για την επόμενη οικονομική χρήση, το 2017 ο σουηδικός πολυεθνικός όμιλος προετοιμάζει το λανσάρισμα «ενός ή δύο νέων brands», κατά δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου του Καρλ Γιόχαν Πέρσον, όπως ανέφερε στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v