Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πλαίσιο: «Η κρίση αποτελεί για εμάς ευκαιρία»

Τι σχεδιάζει η διοίκηση της εισηγμένης προκειμένου να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία. Δηλώσεις Γ. και Κ. Γεράρδου για τις βασικές επιλογές και τη στρατηγική της εταιρείας. Πώς σχολιάζει την εξέλιξη του ανταγωνισμού.

Πλαίσιο: «Η κρίση αποτελεί για εμάς ευκαιρία»

«Έχουμε μια διοίκηση και μια ομάδα που είναι αφοσιωμένη στη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας, είμαστε εξαιρετικά ανθεκτικοί στην κρίση και πλήρως προετοιμασμένοι για να εκμεταλλευθούμε την ανάκαμψη της αγοράς», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Πλαίσιο Κώστας Γεράρδος κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

«Από την εκκίνηση της κρίσης μέχρι σήμερα έχουν αναγκαστεί να αποχωρήσουν επτά ανταγωνιστές από την αγορά, στην οποία σήμερα έχουν παραμείνει τέσσερις σημαντικοί παίκτες. Και ενώ συνεχίζουν αυτοί που αντέχουν στις ζημίες, το Πλαίσιο εξακολουθεί να είναι κερδοφόρο και να διευρύνει τα μερίδια αγοράς του» συμπλήρωσε ο κ. Κων/νος Γεράρδος.

Στον ίδιο τόνο και ο πρόεδρος της εισηγμένης Γιώργος Γεράρδος (φωτό): «Προσαρμοζόμαστε πολύ πιο εύκολα σε συνθήκες γενικότερης αστάθειας, όπως οι τρέχουσες, και έτσι βλέπουμε τις εκάστοτε αλλαγές ως ευκαιρίες και όχι ως κινδύνους».

Η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας δεν έκρυψε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, σημειώνοντας ότι η κατάσταση έχει αρχίσει να επιδεινώνεται περαιτέρω από τον Δεκέμβριο του 2016 έως και σήμερα. Αν μάλιστα η ίδια εικόνα συνεχιστεί, τότε θα ακολουθήσουν και πολιτικές περικοπών δαπανών.

Άλλωστε, η αγορά υποχρεώθηκε και πέρυσι σε κάμψη, ενώ η αύξηση των πωλήσεων κατά 4% που σημείωσε το Πλαίσιο ήταν αποτέλεσμα της διεύρυνσης μεριδίων αγοράς κατά 4,7% στα laptops, κατά 0,5% στα desktops, κατά 0,5% στα tablets, κατά 1,3% στα smartphones, κατά 1,2% στις φωτογραφικές μηχανές, κατά 2,5% στα παιχνίδια (gaming) και κατά 3,1% στις ψηφιακές τηλεοράσεις.

Στην αύξηση των μεριδίων αγοράς (αλλά και στην υποχώρηση του μικτού περιθωρίου κέρδους, καθώς και του καθαρού αποτελέσματος) συνετέλεσε και η μερική αλλαγή στάθμισης στην προϊοντική γκάμα, όπου δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στα brands τρίτων και όχι της ίδιας της εταιρείας, «επιτυγχάνοντας έτσι η εταιρεία να πάρει πίσω κάποια τμήματα της αγοράς που είχαν διαρρεύσει στον ανταγωνισμό».

Η διοίκηση της Πλαίσιο (κ.κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος) απαντώντας επίσης σε ερωτήσεις αναλυτών, μεταξύ άλλων σημείωσαν:

Η εισηγμένη θα συνεχίσει να λειτουργεί με βάση το πολυκαναλικό (omnichannel) μοντέλο. «Είναι λανθασμένο ένα μοντέλο που στηρίζεται μόνο στα καταστήματα. Ωστόσο το κατάστημα δεν θα πεθάνει ως σημείο πώλησης, αλλά θα πρέπει να αλλάξει. Το Πλαίσιο επιδιώκει μια νέα ισορροπία μεταξύ νέων καταστημάτων, web και B2B πωλήσεων, επενδύοντας και στα τρία αυτά μέτωπα.

Έχουν ξεκινήσει επενδύσεις υποδομής για μια νέα e-business πλατφόρμα και για ενσωμάτωση μιας διακαναλικής πελατειακής πλατφόρμας, για την αναγνώριση κάθε πελάτη και την αξιοποίηση της αγοραστικής του δύναμης από κάθε κανάλι.

Υπάρχει πρόθεση να προσφέρονται μελλοντικά και ασφαλιστικές υπηρεσίες απώλειας, βλάβης, ή καταστροφής των προϊόντων που πωλούνται από τον όμιλο.

Στη Βουλγαρία, επί του παρόντος επιχειρείται ένα μοντέλο ανάπτυξης που βασίζεται σε ένα κατάστημα και σε web πωλήσεις. Υπάρχει στόχος επέκτασης και σε άλλη βαλκανική αγορά, αλλά όχι σε αυτή της Ρουμανίας.

Η αύξηση των αποθεμάτων στις 31/12/2016 οφείλεται στην τάση που διέβλεψε η διοίκηση της Πλαίσιο για επικείμενες αυξήσεις τιμών στα ανταλλακτικά, άρα και στο κόστος κατασκευής των προϊόντων της εταιρείας.

Θεωρεί το Public ως έναν από τους σοβαρούς ανταγωνιστές, σημειώνοντας ωστόσο τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των μοντέλων ανάπτυξης των δύο εταιρειών και το μάλλον διαφοροποιημένο πελατολόγιό τους. Επίσης, υποστηρίχτηκε πως το Πλαίσιο, παρά τον ανταγωνισμό της αγοράς , συνεχίζει να διευρύνει τις πωλήσεις του, να έχει καλύτερους δείκτες παραγωγικότητας και να είναι κερδοφόρο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v