Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κέρδη έναντι ζημιών το 2016 για την Αλουμύλ

Αύξηση τζίρου και EBITDA εμφάνισε η εισηγμένη, που είδε την κερδοφορία της να περνά σε θετικό έδαφος το προηγούμενο έτος. Στα 15 εκατ. ευρώ τα λειτουργικά κέρδη.

Κέρδη έναντι ζημιών το 2016 για την Αλουμύλ

Η διοίκηση της «Αλουμύλ Βιομηχανία Αλουμινίου» για το 2016, ανακοινώνει για τον Όμιλο, αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 5,7%, φθάνοντας τα 202,1 εκ. euro, (έναντι 191,2 εκ. euro του 2015).

Επίσης παρουσιάζεται αύξηση του μικτού κέρδους κατά 26,7% περίπου, στα 47,1 εκ. euro (έναντι 37,2 εκ. euro του 2015).

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 75,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και διαμορφώθηκαν στα 15,0 εκ. euro περίπου (έναντι 8,6 εκ. euro για το 2015).

Στα αποτελέσματα (προ φόρων και μετά φόρων) παρουσιάζονται κέρδη έναντι ζημιών της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Πιο συγκεκριμένα τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζουν κέρδη 0,1 εκ. euro (έναντι ζημιών 7,8 εκ. euro για το 2015) και τα αποτελέσματα μετά φόρων παρουσιάζουν κέρδη 0,1 εκ. euro  (έναντι ζημιών 8,1 εκ. euro για το 2015).

Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το 2016 αυξήθηκαν κατά 9,0% περίπου, στα 121,7 εκ. euro (έναντι 111,6 εκ. euro του 2015). Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 37,7% περίπου, στα 15,3 εκ. euro (έναντι 11,1 εκ. euro του 2015). Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν μείωση και διαμορφώθηκαν στα μείον 5,5 εκ. euro περίπου έναντι ζημιών 12,9 εκ. euro για το 2015.

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, η αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο στον όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης (δηλ. profil Αλουμινίου, σε Kg) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 14% περίπου για τον όμιλο και 25% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, ειδικά το α' 9μηνο.

Ο όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει συνεχώς την εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, µε σκοπό την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Επίσης με την αναδιάρθρωση του Ομίλου, τον εξ ορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του ομίλου έχει καταφέρει όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών, την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα του ομίλου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2016 και αναμένεται η έγκριση από την Γενική Συνέλευση των Μετόχων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v