Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Electronet: Αύξηση μεγεθών το 2016

Τη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2016 αποφάσισε η γ.σ. της πολυμετοχικής αλυσίδας. Πέτυχε αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας, διατηρώντας παράλληλα την υγιή χρηματοοικονομική της βάση.

Electronet: Αύξηση μεγεθών το 2016

Αύξηση μεγεθών διατηρώντας τη χρηματοοικονομική της υγεία πέτυχε στην τελευταία χρήση η πολυμετοχική αλυσίδα Electronet, σε μια αγορά όπως η λιανική ηλεκτρικών που ο ανταγωνισμός εντείνεται και τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά.

Το δίκτυο των καταστημάτων της εταιρίας σήμερα ανέρχεται σε 80, με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να βρίσκονται στην περιφέρεια, από όπου και προέρχεται το 85% του τζίρου. Το 2016 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Electronet διαμορφώθηκε στα 57,15 εκατ. ευρώ έναντι 55,75 εκατ. ευρώ το 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 2,5%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 500 χιλ. ευρώ έναντι 427 χιλ. ευρώ.

Η καθαρή θέση της Electronet διαμορφώθηκε σε 6,911 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου του 2016, έναντι 6,725 εκατ. την αντίστοιχη ημερομηνία του 2015. Σημειώνεται δε ότι ο δανεισμός της εταιρίας παραμένει μηδενικός. Για τη χρήση του 2016, η γενική συνέλευση των μετόχων της αποφάσισε τη διανομή μερίσματος, για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια.

Σημειώνεται ότι η εταιρία καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης είχε κερδοφόρες χρήσεις, προσαρμόζοντας το κόστος λειτουργίας του δικτύου και αυξάνοντας παράλληλα την αποτελεσματικότητά του. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, κατά το 2016 η Electronet διατήρησε τα μερίδια αγοράς που κατείχε στις περισσότερες κατηγορίες.

Για το 2017 οι στόχοι της εταιρίας είναι:

• Επιλεκτική, υγιής χρηματοοικονομικά, ανάπτυξη σε γεωγραφικές περιοχές που δεν γειτνιάζουν με υφιστάμενες επιχειρήσεις-μέλη της.

• Διατήρηση ή και αύξηση των μεριδίων αγοράς με έμφαση στον κλάδο πληροφορικής και τηλεφωνίας, όπου υπάρχει τεράστια δυνατότητα ανάπτυξης.

• Περαιτέρω προώθηση της εταιρικής και προϊοντικής παρουσίας της Electronet μέσω των social media, συμπληρωματικά με την προώθηση μέσω των παραδοσιακών μέσων όπως είναι η τηλεόραση ή τα φυλλάδια.

• Περαιτέρω ενίσχυση του e-shop της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v