Συμμαχία Protergia με Kosmocar στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σε προνομιακή τιμή στην Ελλάδα το μοντέλο VW E-UP της Cosmocar και με δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα για ένα χρόνο από την Protergia. «Πακέτο» και έκπτωση 21% στην ηλεκτρική ενέργεια της οικίας του ιδιοκτήτη του ηλεκτροκίνητου οχήματος.

Συμμαχία Protergia με Kosmocar στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τις δυνάμεις τους ενώνουν η εταιρία ηλεκτρικής ενέργειας του ομίλου Μυτιληναίου, Protergia, με την Kosmocar, που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτων, με στόχο την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.

Η συμμαχία των δύο επιχειρήσεων επικεντρώνεται στο προορισμένο για αστική χρήση ηλεκτρονικό μοντέλο, το VW E-UP.

Όπως περιέγραψε ο διευθυντής πωλήσεων της Kosmocar Θ. Κονιστής, «είναι το πρώτο καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με προσιτή οικονομική τιμή και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των οδηγών.

Το μοντέλο της έκδοσης “E-UP, powered by Protergia” θα περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό (από θερμαινόμενα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό μέχρι σύστημα διασύνδεσης) και ταυτόχρονα θα παρέχεται δωρεάν το πλήρες κιτ για την ταχυφόρτιση στο σπίτι», όπως περιέγραψε το στέλεχος της Kosmocar.

Επιπρόσθετα η Protergia για ένα χρόνο θα δίνει δωρεάν την ηλεκτρική ενέργεια του αυτοκινήτου (10.000 χλμ.), ενώ ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα έχει και έκπτωση 21% στο ηλεκτρικό ρεύμα του σπιτιού του μέσα από το πρόγραμμα «e-protergia οικιακό». Το προϊόν αυτό περιλαμβάνει και προνόμια όπως μηδενική εγγύηση με πάγια εντολή πληρωμής.

Από την πλευρά της, η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ομίλου ΜυτιληναίοςΒ. Μπουζάλη, σημείωσε ότι «στοχεύουμε να φέρουμε την ηλεκτροκίνηση σε όλους».

«Ήρθε η ώρα της ηλεκτροκίνησης και για την Ελλάδα», υπογράμμισε και ο γενικός διευθυντής της Protergia Ντ. Μπενρουμπή και χαρακτήρισε μονόδρομο τη στροφή προς τις καθαρές μορφές ενέργειας. Τόνισε δε ότι ήδη αρκετές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανακοινώσει ότι θα παύσουν να παράγουν αυτοκίνητα βενζίνης από το 2025 και μετά.

Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου (E-UP) έχει 82 ίππους, αυτονομία 160 χιλιόμετρα και το κόστος μετακίνησης (μετά το δωρεάν πρώτο έτος) θα είναι 1,1 ευρώ/100 χιλιόμετρα, όταν για ένα βενζινοκίνητο σύγχρονης τεχνολογίας (5 λίτρα/100 χιλόμετρα) το αντίστοιχο κόστος ξεπερνά τα 7 ευρώ/100 χιλιόμετρα.

Το κόστος του E-UP χωρίς την προωθητική ενέργεια (περιλαμβανομένου και του εξοπλισμού φόρτισης) φτάνει τις 30.000 ευρώ, δηλαδή οι καταναλωτές που θα επιλέξουν να αγοράσουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να καλύψουν τις αστικές ανάγκες μετακίνησης θα έχουν όφελος πάνω από 10.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται το κέρδος από το καύσιμο, τα μειωμένα κόστη συντήρησης κ.λπ. Επίσης για την μπαταρία παρέχεται οκταετής εγγύηση, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί από την Cosmocar πρόγραμμα επιδότησης ειδικά για το EUP.

Ο κ. Κονιστής συμπλήρωσε ότι ο μεγάλος στόχος της VW, που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, είναι από το 2025 να ξεκινήσει να λανσάρεται η νέα γενιά ηλεκτροκίνητων “ID”, που θα έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τη μεγάλη αυτονομία (600 χιλιόμετρα) και ταυτόχρονα θα έχουν καλύτερη ισχύ από συμβατικά αυτοκίνητα (170 ίπποι), θα δίνουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης (χωρίς δηλαδή την παρέμβαση του οδηγού), θα έχουν διαστάσεις ενός Golf αλλά χωρητικότητα ενός Passat και θα πωλούνται με την τιμή ενός συμβατικού αυτοκινήτου diesel.

Χρήστος Κολώνας x.kolonas@euro2day.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus