Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στο παιχνίδι με νέα... εργαλεία η Public

Νέα υπηρεσία προς τον καταναλωτή για την επιλογή παιχνιδιών, που αναμένει να φέρει προστιθέμενη αξία και νέο πελατολόγιο, δημιούργησε η αλυσίδα. Κατέχει πλέον την 3η θέση στην εγχώρια αγορά παιχνιδιών. Πραγματοποιεί είσοδο και στα βρεφικά είδη.

Στο παιχνίδι με νέα... εργαλεία η Public

Την παρουσία της στην εγχώρια αγορά παιχνιδιού επιχειρεί να αναβαθμίσει η αλυσίδα Public, η οποία έχει ήδη κατακτήσει την 3η θέση (πίσω από τις Jumbo και Μουστάκα). Αν και το μέγεθος της ελληνικής κατανάλωσης παιχνιδιών δεν ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ, η εμπορική διοίκηση της αλυσίδας αναγνωρίζει τη δυναμική της, καθώς και την «ανελαστικότητά» της, δεδομένου ότι οι δαπάνες για παιδικά είδη και κατ' επέκταση για τα παιχνίδια εμφανίζουν αξιόλογες αντοχές παρά την κρίση.

Στο πλαίσιο αυτό η Public συνεργάστηκε με τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Training International, προκειμένου να αξιολογήσει και να κατηγοριοποιήσει -ανάλογα με τη δεξιότητα που εν δυνάμει υποστηρίζει το καθένα από αυτά- 14.000 παιχνίδια, τα οποία φιλοξενούνται τόσο στο δίκτυο 54 καταστημάτων της, όσο και στο online ομώνυμο κατάστημα.

Προκειμένου δε αυτή η αξιολόγηση να αποτελέσει εργαλείο επιλογής για τον καταναλωτή, η αλυσίδα δημιούργησε ειδική εφαρμογή, η οποία με δύο «κλικ», βοηθά στην αναζήτηση του καταλληλότερου παιχνιδιού ανά ηλικία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε τέσσερα καταστήματα του φυσικού δικτύου της Public (Κολωνάκι, Γλυφάδα, The Mall Athens και Πυλαία) αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σύμφωνα με τον Σπήλιο Λαμπρόπουλο, εμπορικό διευθυντή του τομέα προϊόντων ψυχαγωγίας της αλυσίδας, ήδη το 10% του κύκλου εργασιών της Public προέρχεται από την κατηγορία «παιδί», συμπεριλαμβανομένων ωστόσο και των βιβλίων, των σχολικών, των CDs αλλά και εσχάτως των βρεφικών ειδών (από πιπίλες έως καρότσια), με 98.000 προϊόντα συνολικά.

Σύμφωνα δε με τον ίδιο, εάν και έως πρότινος το παιχνίδι και τα παιδικά είδη υστερούσαν σε παρουσία και ζήτηση στην online αγορά, εν τούτοις, τα τελευταία χρόνια υπάρχει θεαματική στροφή, με τις προβλέψεις του κ. Λαμπρόπουλου να κάνουν λόγο για μια εντελώς διαφορετική «αγορά» την προσεχή πενταετία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v