Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Beiersdorf (NIVEA): Σταθεροί τζίροι στην Ελλάδα της κρίσης και πρωτιές στα μερίδια

Διατηρήθηκαν οι πωλήσεις αλλά και τα ηγετικά μερίδια στην ελληνική αγορά για τη θυγατρική του γερμανικού κολοσσού. Η πτώση στα κέρδη λόγω εκπτώσεων και προσφορών και οι πιέσεις από το λιανεμπόριο.

Beiersdorf (NIVEA): Σταθεροί τζίροι στην  Ελλάδα της κρίσης και πρωτιές στα μερίδια

Σταθερή επίδοση σε μια πτωτική ελληνική αγορά εμφανίζει η θυγατρική του γερμανικού κολοσσού ειδών προσωπικής φροντίδας Beiersdorf Hellas, γνωστότερη για τα σήματα Nivea, Hansaplast, Liposan, Duo, Leontos, η οποία διατηρεί ηγετικά μερίδια σε 8 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες.

To 2016, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 43,3 εκατ. ευρώ, οριακά αυξημένες κατά 0,4%, οι οποίες επιμερίζονται κατά 82% στην Ελλάδα και κατά 18% σε Ισραήλ, Κύπρο και Μάλτα, όπου πραγματοποιεί εξαγωγές.

Η συγκεκριμένη επίδοση, σύμφωνα με τον country manager της εταιρίας, Θεόδωρο Πουλόπουλο, διατηρείται και στο εννεάμηνο του 2017, παρά το γεγονός του ότι ο μέσος όρος της αγοράς υποχωρεί κατά 3,5%-4%, με βάση της στοιχεία της Nielsen, τα οποία επικαλέστηκε. Το 2016, ωστόσο, τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 4,4% στα 4,9 εκατ. ευρώ ενώ το περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 11,2%.

Η πίεση στην κερδοφορία αποδίδεται στην τακτική προσφορών και εκπτώσεων που επικρατεί στα ράφια του λιανεμπορίου και επηρεάζει ακόμη και τους ηγέτες της ελληνικής αγοράς, όπως παραδέχθηκε ο κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, στο περιθώριο δημοσιογραφικής εκδήλωσης. «Σε ετήσια βάση, προχωράμε σε σημαντικές εκπτωτικές κινήσεις και προσφορές, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις εντονότατες πιέσεις του λιανεμπορίου αλλά και στην πραγματικότητα της αγοράς, που κινείται με discount» εξήγησε.

Σημειώνεται ότι η εταιρία διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση με ηγετικό μερίδιο αγοράς σε 8 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων (περιποίηση σώματος, ανδρική φροντίδα, κρέμες γενικής χρήσης κ.ά.) από τις 15 που διανέμει στην ελληνική αγορά.

Στόχος της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τη διοίκησή της, είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Η Beiersdorf Hellas, με 89 εργαζόμενους, αναδείχθηκε για δύο συνεχόμενα έτη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα. Από τη 4η θέση το 2016, το 2017 ανήλθε στην 2η θέση της έρευνας Best Workplaces, από το Great Place to Work Hellas.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v