ΚΡΙ-ΚΡΙ: Επίθεση με νέο προϊόν στην Ευρώπη

Μετά και τη φετινή εκτίναξη των εξαγωγών, η εισηγμένη επεκτείνει τη διείσδυσή της στην ευρωπαϊκή αγορά, με νέο, δικό της εμπορικό σήμα. Από τα 67 πέρυσι στα 81,8 εκατ. ευρώ οι φετινές προβλεπόμενες πωλήσεις. Τι δήλωσε ο πρόεδρος της εισηγμένης Π. Τσινάβος.

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Επίθεση με νέο προϊόν στην Ευρώπη

Το λανσάρισμα του νέου γιαουρτιού «στραγγιστό και αγαπημένο» θα αποτελέσει βασικό μοχλό προκειμένου η ΚΡΙ-ΚΡΙ να μπορέσει να επεκταθεί περαιτέρω σε ευρωπαϊκές αγορές μέσα από δικά της επώνυμα προϊόντα (και όχι μόνο μέσω προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας), αλλά και να διεκδικήσει μεσοπρόθεσμα την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γνωστής σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας Παναγιώτης Τσινάβος, η ΚΡΙ-ΚΡΙ σε όσες χώρες δραστηριοποιείται σήμερα μόνο μέσω ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, θα θελήσει να «εισπράξει» τις καλές σχέσεις που έχει αναπτύξει τόσα χρόνια με τις τοπικές αλυσίδες και να επεκτείνει την παρουσία της με τα δικά της εμπορικά σήματα.

Επιπλέον, το «στραγγιστό και αγαπημένο» εκτιμάται από τη διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας πως «θα βάλει τις βάσεις προκειμένου η ΚΡΙ-ΚΡΙ να αποκτήσει την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά (σήμερα έρχεται δεύτερη, με φετινό μερίδιο γύρω στο 14,2% ή στο 25%, αν συνεκτιμηθούν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει).

Ο κ. Τσινάβος αναφέρθηκε επίσης και στα ιδιαίτερα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν για την εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά ελληνικού γιαουρτιού, καθώς αυτή προσεγγίζει το ένα δισ. ευρώ και μόνο ένα μικρό κομμάτι της συγκεκριμένης ζήτησης παράγεται στην Ελλάδα.

Επίσης, εστίασε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της εταιρείας του, που είναι το εγχώριο-φρέσκο γάλα που χρησιμοποιεί, η μεγάλη ηλιοφάνεια της χώρας που επηρεάζει θετικά την ποιότητα των τροφών και των προϊόντων, το ιδιαίτερα σύγχρονο εργοστάσιο των Σερρών και οι σημαντικές επενδύσεις (άνω των 40 εκατ. ευρώ, που οδηγεί σε αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας και εξοικονόμηση κόστους) που περιλαμβάνει το πενταετές πρόγραμμα 2014-2018.

Το άλμα των επιδόσεων που σημείωσαν οι εξαγωγές γιαουρτιού ήταν και ο βασικότερος λόγος που η εισηγμένη ανέβασε τις πωλήσεις της κατά περισσότερο από 70% την τελευταία οκταετία, όταν το ΑΕΠ της χώρας κατά την ίδια χρονική περίοδο υποχώρησε δραστικά.

Η ανοδική αυτή πορεία θα φανεί και στα αποτελέσματα του 2017, όπου η ΚΡΙ-ΚΡΙ προβλέπει κύκλο εργασιών 81,8 εκατ. ευρώ (από 67 εκατ. το 2016), εκ των οποίων το 30% αποτελεί εξαγωγές σε 24 χώρες.

Οι εξαγωγικές επιδόσεις όμως του γιαουρτιού ευνοούν και τη διείσδυση των προϊόντων παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ στο εξωτερικό μέσω συνεργασιών με τοπικά δίκτυα λιανικών πωλήσεων, όταν μάλιστα ο αριθμός των εργοστασίων στην Ευρώπη είναι περιορισμένος.

Στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς της ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται φέτος στο 15,2% (δεύτερη θέση) και σήμερα αποτελεί τη μόνη ελληνική εταιρεία παραγωγής παγωτού με πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων (περίπου 15.000 σημεία). Απώτερος στόχος της εισηγμένης εταιρείας είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης και στη συγκεκριμένη αγορά.

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ αύξησε κατά τη διετία 2015-2016 τον αριθμό των άμεσα εργαζομένων σε αυτή κατά 39 άτομα (350 συνολικά).

Στέφανος Kοτζαμάνης kotzamanis@euro2day.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus