Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Entersoft: Βλέπει διψήφια αύξηση εσόδων το 2018

Για ποιους λόγους η εισηγμένη εταιρεία πληροφορικής στοχεύει και φέτος σε διψήφιο ποσοστό αύξησης του κύκλου εργασιών της. Οι εξαγωγικές της επιδόσεις και οι νέες της συνεργασίες στο εσωτερικό.

Entersoft: Βλέπει διψήφια αύξηση εσόδων το 2018

Την επίτευξη διψήφιου ποσοστού ανόδου στον κύκλο εργασιών της αναμένει και φέτος η εταιρεία πληροφορικής Entersoft, συνεχίζοντας έτσι την ταχεία ανάπτυξη των προηγούμενων ετών.

Η ανοδική πορεία άλλωστε του 2017 είχε διαφανεί και από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, όπου ο κύκλος εργασιών της είχε αυξηθεί κατά 14% (από τα 5,39 στα 6,16 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά της κέρδη κατά 57% (από τα 648 χιλ. στο 1,019 εκατ. ευρώ).

Ορισμένοι λόγοι στους οποίους βασίζεται η θετική εκτίμηση της φετινής πορείας, από κύκλους προσκείμενους στην εισηγμένη εταιρεία, είναι:

Πρώτον, το γεγονός ότι ένα τμήμα των εργασιών είναι σε σημαντικό βαθμό προβλέψιμο, καθώς είτε έχει επαναλαμβανόμενο χαρακτήρα, είτε αποτελεί ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβάσεων που ήδη έχουν αναληφθεί και βρίσκονται σε εξέλιξη.

Δεύτερον, γιατί παρατηρείται σχετικά αυξημένο ενδιαφέρον από την πλευρά των ιδιωτικών -μεσαίων και μεγάλων- επιχειρήσεων να επενδύσουν στην τεχνολογία, λόγω της σταθεροποίησης του οικονομικού κλίματος και της ανάγκης των εταιρειών να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους σε μια διεθνοποιημένη –πλέον- οικονομία.

Και τρίτον, γιατί μέσα στο 2018 αναμένεται να «τρέξουν» κάποια προγράμματα του ΕΣΠΑ, τα οποία θα προκαλέσουν -έμμεσα- αυξημένη ζήτηση στους τομείς δραστηριοποίησης της Entersoft.

Ανοδικά αναμένεται να κινηθούν τόσο οι εγχώριες εργασίες, όσο και εκείνες των θυγατρικών του εξωτερικού, ενώ ικανοποιητικά εξελίσσεται και η πορεία της θυγατρικής Retail Link.

Μάλιστα, το τελευταίο χρονικό διάστημα ο εισηγμένος όμιλος προχώρησε σε δύο συνεργασίες. Η πρώτη αφορά αυτή της θυγατρικής Retail Link με την εισηγμένη MLS για συνεργασίες στις ηλεκτρονικές τιμολογήσεις. Και η δεύτερη τη στρατηγική εμπορική συνεργασία με την OnLine Data, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain).

Αντίθετα, πέρυσι η Entersoft προχώρησε στην πώληση της θυγατρικής της Cardifoft, αγοραστής της οποίας ήταν η -επίσης εισηγμένη εταιρεία πληροφορικής- Ίλυδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v