Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΔΕΗ: Ετοιμο το σχέδιο της Qualco για τους απλήρωτους λογαριασμούς

Στα χέρια της διοίκησης οι νέοι διακανονισμοί, με βάση την πρόταση της κοινοπραξίας των εξειδικευμένων συμβούλων. Πώς θα ρυθμίζονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές. Στόχος η αύξηση κατά 100 εκατ. ευρώ των εισπράξεων.

ΔΕΗ: Ετοιμο το σχέδιο της Qualco για τους απλήρωτους λογαριασμούς

Στα χέρια της διοίκησης της ΔΕΗ βρίσκεται το σχέδιο αντιμετώπισης των ληξιπρόθεσμων χρεών που εκπόνησε η κοινοπραξία των εξειδικευμένων συμβούλων με επικεφαλής την εταιρία Qualco.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος διακανονισμός των υπερήμερων οφειλών πελατών της εταιρίας επρόκειτο να παρουσιαστεί χθες στο διοικητικό συμβούλιο, κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνεδρίασής του. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές, το συγκεκριμένο θέμα της ατζέντας μετατέθηκε σε επόμενη ημερομηνία καθώς ο αρμόδιος γενικός διευθυντής Εμπορίας Γιάννης Κατάκης φέρεται να ζήτησε περισσότερο χρόνο για την επεξεργασία και τη διαμόρφωση της εισήγησής του.

Οι ίδιες πηγές θέλουν με το πλάνο που έχει ετοιμάσει η κοινοπραξία να επιτυγχάνεται αύξηση κατά 100 εκατ. ευρώ των ποσών που θα εισπράττει η δημόσια επιχείρηση, σε σχέση με τα τρέχοντα δεδομένα.

Υπενθυμίζεται ότι οι απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος προκαλούν τεράστιους κλυδωνισμούς στη βιωσιμότητα της ΔEH. Το ύψος εκείνων που δεν έχει διακανονιστεί ανέρχεται στα περίπου 2,5 δισ. ευρώ, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι ρυθμιζόμενες οφειλές, τότε το χρέος εκτινάσσεται στα 3 δισ. ευρώ.

Όπως και να 'χει, οι πρακτικές που εισηγούνται η Qualco και οι υπόλοιπες εταιρίες-μέλη της κοινοπραξίας, δεν αποκλείεται να αλλάξουν ριζικά τη φιλοσοφία της δημόσιας επιχείρησης απέναντι σε αυτό το καυτό ζήτημα.

Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού που είχε βγάλει στον «αέρα» η εταιρία για την πρόσληψη συμβούλων, περιγραφόταν πως σκοπός ήταν η καλύτερη διαχείριση του πελατολογίου. Ανάμεσα επίσης στις ενδεικτικές μεθόδους ήταν η έκδοση διακανονισμών με βάση το προφίλ του κάθε οφειλέτη (α λα καρτ), η αρχική του προσέγγιση με εξωδικαστικό τρόπο και η ενημέρωσή του για τις επιλογές ρύθμισης που έχει στη διάθεσή του. Σε δεύτερη φάση, κι αν δεν υπάρχει ανταπόκριση, θα επιδιώκεται η δικαστική διεκδίκηση των χρεών.   

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v