Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η GD Infrastrutture μειοδότης για το 8ο τμήμα του άξονα Πάτρα - Πύργος

Με έκπτωση 52,4%, η ιταλική GD Infrastrutture που συνεργάζεται με τη Μηχανική είναι προσωρινός μειοδότης στοn διαγωνισμό για το 8ο και τελευταίο τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος.

Η GD Infrastrutture μειοδότης για το 8ο τμήμα του άξονα Πάτρα - Πύργος

Η ιταλική GD Infrastrutture που συνεργάζεται με τη Μηχανική του Πρ. Εμφιετζόγλου μειοδότησε στον 8ο και τελευταίο διαγωνισμό του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με έκπτωση 52,4%. Ο διαγωνισμός αφορά στο τμήμα Μιντιλόγλι - ΒΙΠΕ Πάτρας, με προϋπολογισμό 74,4 εκατ. ευρώ. Στους 4 πρώτους διαγωνισμός για το τμήμα από τον Πύργο μέχρι και τη Βάρδα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα, με εκπτώσεις 53,05%, 55,32%, 57,45% και 50,39%, αντίστοιχα. Στον 5ο διαγωνισμό, για το τμήμα Βάρδα - Σαγέικα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Ξανθάκης - ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 49,90%. Στον 6ο διαγωνισμό (Σαγέικα - Κάτω Αχαγιά) μειοδότησε πάλι η GD Infrastrutture, με έκπτωση 53,40%, ενώ στον 7ο, για το τμήμα Κάτω Αχαγιά - ΒΙΠΕ Πάτρας, η ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 50,99%.

Ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργος, μήκους περί τα 120 χιλιόμετρα, είχε εξαιρεθεί από την Ολυμπία Οδό. Αρχικά προωθούνταν ως ενιαίο έργο, αλλά ο σημερινός υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αποφάσισε τον τεμαχισμό σε οκτώ εργολαβίες. Τα χρονοδιαγράμματα που έχει ανακοινώσει κατά καιρούς δεν έχουν τηρηθεί καθώς εκκρεμεί ακόμα η έγκριση του φακέλου Μεγάλου Εργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τελευταία, ο κ. Σπίρτζης είχε υποστηρίξει πως οι συμβάσεις θα υπογραφούν μέσα στο εξάμηνο. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου κινούνταν κοντά στα 470 εκατ. ευρώ, αλλά με βάση τις εκπτώσεις που προσέφεραν οι εργολάβοι υπόσχονται πως θα κατασκευάσουν τον οδικό άξονα με τα μισά χρήματα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v